  • 1. Data: 2023-11-07 15:49:39
    Temat: Tylko Internet
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Jest oferta za 299 na rok od Orange.
    Potrzebny tylko Internet. Jest coś lepszego or tej oferty?
    https://www.orange.pl/view/kup-starter

    Robert

  • 2. Data: 2023-11-07 17:16:27
    Temat: Re: Tylko Internet
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 7 Nov 2023 15:49:39 +0100, Robert Wańkowski wrote:
    > Jest oferta za 299 na rok od Orange.
    > Potrzebny tylko Internet. Jest coś lepszego or tej oferty?
    > https://www.orange.pl/view/kup-starter

    Wow, ciekawie wygląda, bo i rozmowy darmo.
    Tak im brakuje pieniędzy ?

    Te 2TB to na 12 miesięcy czy co miesiąc?

    J.

  • 3. Data: 2023-11-07 17:22:49
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 07.11.2023 o 17:16, J.F pisze:

    > Wow, ciekawie wygląda, bo i rozmowy darmo.
    > Tak im brakuje pieniędzy ?
    >
    > Te 2TB to na 12 miesięcy czy co miesiąc?

    12 msc.
    Nie czytałem regulaminu, może są jakieś haczyki. Sąsiad potrzebuje
    internet i chciał to kupić. Powiedziałem, żeby się wstrzymał, może jest
    coś lepszego.

    Robert

  • 4. Data: 2023-11-08 00:13:59
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uidntn$4b4$4$Robert_W@news.chmurka.net>
    user Robert Wańkowski pisze tak:

    > 12 msc.
    > Nie czytałem regulaminu, może są jakieś haczyki. Sąsiad potrzebuje
    > internet i chciał to kupić. Powiedziałem, żeby się wstrzymał, może
    > jest coś lepszego.

    Orange nie słynie z niezawodności. Kupi tanio i będzie się wkurwiał.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 5. Data: 2023-11-08 00:48:09
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 08.11.2023 o 00:13, PiteR pisze:

    > Orange nie słynie z niezawodności. Kupi tanio i będzie się wkurwiał.

    Podstawą jest, że Orange nie inwestuje w nowe lokalizacje BTS od lat. Te
    co wykupili 20 lat temu stoją, czasem się podczepiają ale sporadycznie.
    To nie jest ekspansja a drenaż. Ja, nim wybiorę dostawcę, sprawdzam BTS
    w okolicy. Obecnie króluje Play...bo jeszcze stawiają.

    Logika podpowiada, że jak masz dobry zasięg to nawet kiepski
    transfer/prędkość jest lepsza niż słaby zasięg.

    HOWGH

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 6. Data: 2023-11-08 06:41:38
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Jest oferta za 299 na rok od Orange.
    > Potrzebny tylko Internet.

    Ile?

    >Jest coś lepszego or tej oferty?
    > https://www.orange.pl/view/kup-starter

    Lepszego czy tańszego?

  • 7. Data: 2023-11-08 09:32:36
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 08.11.2023 o 06:41, Cavallino pisze:

    > Ile?

    Więcej za te same pieniądze, kosztem rozmów.

    > Lepszego czy tańszego?

    Tańszego, jeżeli ktoś da >170 MB za <25 zł, to będzie to.
    Aero2 nie, bo ma/miał. Nawet nie wiem czy to jeszcze działa.

    Robert

  • 8. Data: 2023-11-08 10:10:58
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Więcej za te same pieniądze, kosztem rozmów.

    Więcej niż w 2TB?
    Potrzebuje ponad 200 GB co miesiąc?

    Jest jeszcze unlimited w Orange Flex.
    Z promocją 3 miesięcy za 1 zł.

    > Tańszego, jeżeli ktoś da >170 MB za <25 zł, to będzie to.

    A jak da 220 GB za 26 zł, to będzie lepiej czy gorzej?
    Bo Twój filtr to wyklucza.

  • 9. Data: 2023-11-08 10:34:53
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 08.11.2023 o 10:10, Cavallino pisze:

    > Więcej niż w 2TB?
    > Potrzebuje ponad 200 GB co miesiąc?

    Pewnie nie.

    > Jest jeszcze unlimited w Orange Flex.
    > Z promocją 3 miesięcy za 1 zł.

    Ale po tych 3 msc. już gorzej niż to za 299 zł na rok.

    > A jak da 220 GB za 26 zł, to będzie lepiej czy gorzej?
    > Bo Twój filtr to wyklucza.

    Nie wiem jak ten... chyba psychologiczny problem się nazywa.
    Bułkę poznańską z 1 zł kupię i nie będę miał z tym problemu. Za 50 zł
    nie kupię, bo to niedorzeczne.
    Za 1,01 też kupię... ale granicy nie jestem w stanie wyznaczyć. 2,73 zł
    dam a 2,74 zł nie? To tylko jeden grosz.

    Robert

  • 10. Data: 2023-11-08 10:45:47
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Pewnie nie.

    Więc dobrze byłoby zacząć od ustalenia ile faktycznie potrzebuje.
    A dopiero potem szukać minimalnej ceny.

    Ta wydaje się sensowna, jeśli akurat Orange u niego działa.
    Chyba że potrzebuje dużo mniej i chce mu się cebulić z przenoszeniem
    numeru co miesiąc lub kilka.

    > Ale po tych 3 msc. już gorzej niż to za 299 zł na rok.

    Można potem kupić nowy starter i liczyć że promocja nadal będzie.

    Ano właśnie.
    Trzeba ustalić priorytety na wejściu.