  • 1. Data: 2009-02-26 09:37:10
    Temat: Modemy simlock
    Od: "michhallski" <m...@o...pl>

    Czy z modemów HSDPA da się zdjąć simlock podobnie jak z komórki? Pytałem w
    paru punktach ( Szczecin) ale twierdza, że wogóle się nie zajmują takimi
    urządzeniami.

  • 2. Data: 2009-02-26 10:01:31
    Temat: Re: Modemy simlock
    Od: "michhallski" <m...@o...pl>

    >płacisz za jeden
    kredyt,

    Możesz wyjaśnić?

  • 3. Data: 2009-02-26 10:04:54
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 26 Feb 2009 10:37:10 +0100, michhallski napisał(a):

    > Czy z modemów HSDPA da się zdjąć simlock podobnie jak z komórki? Pytałem w
    > paru punktach ( Szczecin) ale twierdza, że wogóle się nie zajmują takimi
    > urządzeniami.

    Tak, można zdjąć
    Nie, nie podobnie jak z komórki.
    Dużo prościej. Ściągasz darmowy program z internetu, płacisz za jeden
    kredyt, wciskasz guzik i gotowe.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 4. Data: 2009-02-26 10:12:01
    Od: "michhallski" <m...@o...pl>

    > Dnia Thu, 26 Feb 2009 11:01:31 +0100, michhallski napisał(a):

    Dzięki za wyjaśnienie.

    Pzdr.

  • 5. Data: 2009-02-26 10:17:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    > kredyt,
    >
    > Możesz wyjaśnić?

    większość programów online bazuje na systemie kredytów - jeden kredyt to
    jeden simlock.
    Są ceny detaliczne na sztuki i hurtowe dla simlockerów i resellerskie na
    setki sztuk. Ty potrzebujesz jeden. Płacisz, dostajesz kod, wpisujesz do
    programu, program sprawdza numer modemu, łączy się z serwerem, ten mu
    oblicza kod odblokowujący

  • 6. Data: 2009-02-27 21:37:59
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 26 Feb 2009 10:04:54 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Dużo prościej. Ściągasz darmowy program z internetu, płacisz za jeden
    > kredyt, wciskasz guzik i gotowe.

    Jest tylko jeden problem:
    Jeden "kredyt" to 15 EUR, czyli na dzisiaj ok. 73 PLN, czyli niewiele
    taniej niż kosztuje modem!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 7. Data: 2009-02-27 21:43:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 27 Feb 2009 22:37:59 +0100, Chris napisał(a):

    > Jest tylko jeden problem:
    > Jeden "kredyt" to 15 EUR, czyli na dzisiaj ok. 73 PLN, czyli niewiele
    > taniej niż kosztuje modem!

    to kup sobie bez simlocka.
    Nie pomyślałeś, że on właśnie kosztuje tyle, bo jest zasimlockowany?

    Naprawa rozbitego samochodu kosztuje często więcej niż wartość tego
    rozbitego samochodu. Bo wartość rozbitego to ułamek ceny dobrego.

  • 8. Data: 2009-02-28 23:48:16
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 27 Feb 2009 21:43:26 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Nie pomyślałeś, że on właśnie kosztuje tyle, bo jest zasimlockowany?

    Nie, sądzę że on dlatego tyle kosztuje, bo taka lub niewiele niższa jest
    jego cena u chińskiego producenta.

    > Naprawa rozbitego samochodu kosztuje często więcej niż wartość tego
    > rozbitego samochodu. Bo wartość rozbitego to ułamek ceny dobrego.

    Ale jeśli za nową maskę do samochodu muszę zapłacić więcej niż jest wart
    ten samochód z uszkodzoną maską, to chyba coś jest nie w porządku?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 9. Data: 2009-03-01 10:13:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 1 Mar 2009 00:48:16 +0100, Chris napisał(a):

    > Nie, sądzę że on dlatego tyle kosztuje, bo taka lub niewiele niższa jest
    > jego cena u chińskiego producenta.

    No to jedź do Chin i sobie kup - pewnie masz to za darmo. Cena u chińskiego
    producenta a cena - choćby i hurtowa - to dwie inne rzeczy. Trzeba to
    zamówić, przetransportować, zrobić wszelkie certyfikaty, opakowania,
    instrukcje obsługi, przewidzieć fundusz gwarancyjny itp. Zupełnie już nie
    wspominając o zapłaceniu cła, podatków i innych opłat.

  • 10. Data: 2009-03-01 16:28:21
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 1 Mar 2009 10:13:23 +0000, Waldek Godel napisał(a):

> [...]
    > instrukcje obsługi, przewidzieć fundusz gwarancyjny itp. Zupełnie już nie
    > wspominając o zapłaceniu cła, podatków i innych opłat.

    No wiec porównaj to sobie teraz z wysiłkiem potrzebnym do zdjęcia
    simlocka ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof