  • 1. Data: 2009-02-26 08:26:58
    Temat: [ERA] Swobodne rozmowy - gdzie haczyk? :)
    Od: "tess" <b...@e...pl>

    ERA Swobodne rozmowy

    dobrze rozumiem?

    za 45zł mam 70minut do wszystkich oraz bezpłatny numer stacjonarny - będąc w
    jego obszarze
    mogę wykonywac co miesiac 1000min na telefony stacjonarne oraz Ery... bez
    zjadania minut w Abonamencie

    gdzie jest haczyk? :)

  • 2. Data: 2009-02-26 09:25:54
    Temat: Re: [ERA] Swobodne rozmowy - gdzie haczyk? :)
    Od: "tomek" <t...@n...mam>

> [...]
    > w jego obszarze
    > mogę wykonywac co miesiac 1000min na telefony stacjonarne oraz Ery... bez

    Właśnie przeniosłem do tej oferty numer TPSA rodzicom. Za 25 zł. jest 500
    minut + 30 minut na komórki. Dodatkowo ta strefa domowa może działać
    kilkanaście kilometrów od domu. Dla mnie rewelacja ale promocja niedługo się
    kończy.

  • 3. Data: 2009-02-26 10:20:44
    Od: " " <w...@W...gazeta.pl>

    Promocję można przedłużyć, można dać nową podobną. Sama usługa jest od kilku
    miesięcy i jest pozytywnie oceniana , więc szybko nie zniknie

    Haczyków nie ma, tylko trzeba pamiętać, ze tu o tą strefę domową chodzi. Co
    ważne, gdy ludzie dzownią na ten numer stacjonarny, płacą jak by dzownili na
    stacjonarny, więc im też będzie się opłacać

  • 4. Data: 2009-02-26 11:02:47
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <w...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na
    > stacjonarny, więc im też będzie się opłacać

    tez trzeba pamietac, by po uruchomieniu numeru sprawdzic w iBOA, czy
    przpadkiem nie ustawilo sie automagicznie przekierowanie na numer komorkowy
    w sytuacji, gdy jestes poza strefa,bo wtedy bedziesz placil za odebrane
    polaczenia.
    Najlepiej nie ustawiac nic - wtedy bedac poza strefa osoba dzwoniaca
    slyszala bedzie zwrotny sygnal dzwonienia - dokladnie tak samo, jak gdyby
    dzwonil telefon a nikt go nie odbieral (tak samo byloby w przypadku
    domowego, jesli nie ma Cie w domu).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-02-26 14:54:39
    Od: "Henryk " <h...@W...gazeta.pl>

    Jeśli jestem w domu i aktywuje się nr domowy, to czy polączenia na numer
    komórkowy przekierowywane są na domowy?
    Czy będąc poza domem mam do wykorzystania tylko te 30 /lub więcej/ min, czy
    mogę korzystać z tego 1000 min?

  • 6. Data: 2009-02-26 15:04:25
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Henryk " <h...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli jestem w domu i aktywuje się nr domowy, to czy polączenia na numer
    > komórkowy przekierowywane są na domowy?

    Co przez to rozumiesz?
    Przeciez i tak masz *jeden* telefon i nie jestes w stanie rozroznic, czy
    ktos, kto dzwoni do Ciebie wybral numer komorkowy czy stacjonarny. Jak wiec
    rozumiesz owo przekierowanie, o ktore pytasz?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-02-26 16:47:44
    Od: "tomek" <t...@n...mam>

> [...]
    > slyszala bedzie zwrotny sygnal dzwonienia - dokladnie tak samo, jak gdyby
    > dzwonil telefon a nikt go nie odbieral (tak samo byloby w przypadku

    Może się orientujesz czy przy takim przekierowaniu na numer komórkowy to
    schodzą minuty z tych promocyjnych 500 lub 1000 minut, z tych abonamentowych
    czy poza abonamentem ? Ciekawią mnie jeszcze połączenia konferencyjne, czy
    są dostępne i z których minut lecą ?

  • 8. Data: 2009-02-26 16:56:32
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "tomek" <t...@n...mam> napisał w wiadomości

> [...]
    > abonamentowych czy poza abonamentem ? Ciekawią mnie jeszcze połączenia
    > konferencyjne, czy są dostępne i z których minut lecą ?

    Nie mam pojecia. Wiem tylko, ze w taryfie Era Nowy Komfort - jaka ja mam - w
    przypadku takiego przekierowania (podobnie zreszta, jak i jazdego innego)
    wszelkie pakiety darmowych minut czy to do wszystkich, czy do sieci i na
    stacjonarne sa ignorowane i kasa jest naliczana.
    Zajrzyj do regulaminu - jesli cos pokombinowali z konferencyjnymi i
    przekierowaniami, to bedzie to w ktoryms miejscu napisane.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2009-02-26 19:08:31
    Od: Duke <d...@u...pl>

    tomek pisze:

    > Może się orientujesz czy przy takim przekierowaniu na numer komórkowy to
    > schodzą minuty z tych promocyjnych 500 lub 1000 minut, z tych
    > abonamentowych czy poza abonamentem ?

    Za połączenia przekierowana jest naliczana stawka według cennika, nie są
    one rozliczane z żadnego pakietu bezpłatnych minut

    > Ciekawią mnie jeszcze połączenia
    > konferencyjne, czy są dostępne i z których minut lecą ?

    Są dostępne. Z moich obserwacji wynika że są rozliczane z pakietu
    promocyjnych minut. Oczywiście pod warunkiem że dzwonię ze strefy domowej.

  • 10. Data: 2009-03-25 17:35:28
    Od: "ms" <m...@m...com>

    Użytkownik "tess" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    > ERA Swobodne rozmowy
    > gdzie jest haczyk? :)

    Haczyk jest w tym ze darmowe 500/1000 minut dostaje sie od pierwszego pelnego
    okresu rozliczeniowego. Czyli jezeli okres zaczyna sie 10 a aktywowalismy karte
    11 to dopiero darmowe minuty dostaniemy od nastepnego miesiaca. Zatem w
    wiekszosci przypadkow (tu era jest bardzo dbajaca aby odpowiednio ustawic okres
    rozliczeniowy) bedzie tak, ze darmowe minuty dostajemy dopiero po miesiacu.

    ms.