  • 1. Data: 2023-04-12 19:21:39
    Temat: Monitor HDR i problem
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Pacjent to Samsung 28" LU28R55 - monitor z HDR (czy tam raczej pseudo HDR).

    Bez włączonego HDR obraz jest OK, natomiast po włączeniu wygląda tak:
    https://imgur.com/kvoj8LJ

    Pytanie -- co jest nie tak? Na drugim LG 27" z HDR obraz wygląda OK.

    W panelu Radeona mam ustawione wyjście Full RGB, 8bpc (więcej nie mogę
    ustawić). Karta to integra Radeona 4650G.

  • 2. Data: 2023-04-12 21:43:11
    Temat: Re: Monitor HDR i problem
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 12 Apr 2023 20:18:06 +0200 (GMT+02:00), w <u16skv$37ro1$1@solani.org>,
    Mumbo Jumbo <m...@s...pontificate.info.invalid> napisał(-a):

    > 8k UHD Displayport Kabel i po ptOkach

    Nie mam DP w kompie :)

  • 3. Data: 2023-05-05 12:44:53
    Od: pioruns <w...@c...pl>

    On Wed, 12 Apr 2023 20:18:06 +0200 (GMT+02:00), Mumbo Jumbo wrote:

    > 8k UHD Displayport Kabel i po ptOkach

    A jakie masz wyjscia w tym komputerze?
    Jakie masz sterowniki Radeon? Najnowszy do twojej integry to wspolny dla
    wszystkich nowych, Adrenalin 23.4.3 (WHQL Recommended):

    https://www.amd.com/en/support/apu/amd-ryzen-process
    ors/amd-ryzen-5-4000-
    g-series-desktop-processors-radeon-graphics/amd

    Zainstaluj ten sterownik, jesli jeszcze nie masz i po reboocie zrob reset
    wszystkich ustawien graficznych. Albo podczas instalacji wybierz opcje
    resetu ustawien.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 4. Data: 2023-05-06 21:16:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 5 May 2023 10:44:53 -0000 (UTC), w
    <u32mn5$5k0$1$pioruns@news.chmurka.net>, pioruns <w...@c...pl> napisał(-a):

    > A jakie masz wyjscia w tym komputerze?
    > Jakie masz sterowniki Radeon? Najnowszy do twojej integry to wspolny dla
    > wszystkich nowych, Adrenalin 23.4.3 (WHQL Recommended):

    Pomógło przywrócenie fabrycznych ustawień monitora. Ciekawe czy sam nagrzebałem
    czy dostałem jakiś "potestowy" :)

  • 5. Data: 2023-05-08 16:54:56
    Od: pioruns <w...@c...pl>

    On Sat, 06 May 2023 21:16:29 +0200, r...@k...pl wrote:

    > Pomógło przywrócenie fabrycznych ustawień monitora. Ciekawe czy sam
    > nagrzebałem czy dostałem jakiś "potestowy" :)

    Hehe super. Niedlugo bedziemy firmware do monitorow tez instalowac zeby
    poprawiac takie rzeczy ;)

    --
    pozdrawiam, pioruns

  • 6. Data: 2023-05-08 21:50:54
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 08.05.2023 o 16:54, pioruns pisze:

    > Hehe super. Niedlugo bedziemy firmware do monitorow tez instalowac zeby
    > poprawiac takie rzeczy ;)

    Mam HDR w laptopie, ale jest informacja,że nieobsługiwane.No i co z tym
    zrobic?

    --
    animka