  • 1. Data: 2013-12-07 10:02:06
    Temat: Monitor- jasność i kontrast same się zwiekszają
    Od: borsuk <b...@a...pl>

    W 4 letnim monitorze Dell 2209WA następuje samoczynne stopniowe
    zwiększanie jasności i kontrastu, pozostałe parametry obrazu są OK.
    Podczas grania w gry te zmiany następują szybciej (czyli zależą od
    dynamiki zmian treści obrazu). Wymiana karty grafiki nic nie daje. Po
    kilku godzinach pracy muszę schodzić z kontrastem prawie na 0.
    Czy spotkał się ktoś z takim problemem?

  • 2. Data: 2013-12-08 01:12:36
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "borsuk" <b...@a...pl> wrote in message
> [...]
    > Wymiana karty grafiki nic nie daje. Po kilku godzinach pracy muszę schodzić z

    dcc w monitorze wylacz i powiedz co sie dzieje

    --
    http://db.org.pl/

  • 3. Data: 2013-12-08 01:13:18
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message
    > dcc w monitorze wylacz i powiedz co sie dzieje

    DDC

    --
    http://db.org.pl/

  • 4. Data: 2013-12-08 03:17:40
    Od: Raffaello <i...@o...something.else.ch>

    borsuk wrote:

> [...]
    > dynamiki zmian treści obrazu). Wymiana karty grafiki nic nie daje. Po
    > kilku godzinach pracy muszę schodzić z kontrastem prawie na 0.

    Auto brightness i auto contrast? Poszukałbym takich opcji w menu monitora.
    Sam musiałem te dziadostwo wyłączać ostatnio w NEC 231W...

  • 5. Data: 2013-12-08 07:17:00
    Od: "Kamil" <k...@n...pl>

    Użytkownik "borsuk" napisał:

    > W 4 letnim monitorze Dell 2209WA następuje samoczynne stopniowe
    > zwiększanie jasności i kontrastu ....
    > Czy spotkał się ktoś z takim problemem?

    Spotkał się. Uszkodzony jest układ skalera.

    Pzdr

  • 6. Data: 2013-12-08 10:32:35
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "borsuk" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    >W 4 letnim monitorze Dell 2209WA następuje samoczynne stopniowe zwiększanie
    >jasności i kontrastu, pozostałe parametry obrazu są OK. Czy spotkał się
    >ktoś z takim problemem?

    W jakimś monitorze (chyba LG) było w opcjach coś takiego jak "kontrast
    dynamiczny" i powodował takie fluktuacje jasności obrazu. :-)

  • 7. Data: 2013-12-08 16:33:12
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-12-08 07:17, Kamil pisze:
    > W 4 letnim monitorze Dell 2209WA następuje samoczynne stopniowe

    Ja się spotkalam jak miałam włączoną w Usługach jasność adapcyjną (czy
    jakoś tak), żeby monitor przystosowywał się do oświetlenia.

    --
    animka

  • 8. Data: 2013-12-08 16:39:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 08 Dec 2013 16:33:12 +0100, animka napisał(a):

    > Ja się spotkalam jak miałam włączoną w Usługach jasność adapcyjną (czy
    > jakoś tak), żeby monitor przystosowywał się do oświetlenia.

    Animko, jak ty się nauczyłaś mówić, czytać i pisać - ba, nawet obsługiwać
    komp z takim IQ! :) Jesteś prawdziwym wybrykiem natury :)
    --
    Jacek

  • 9. Data: 2013-12-08 16:44:03
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 08-12-2013 16:33, animka pisze:
    > Ja się spotkalam jak miałam włączoną w Usługach jasność adapcyjną (czy
    > jakoś tak), żeby monitor przystosowywał się do oświetlenia.

    Spotkałaś się z funkcją, a nie 'bugiem'. Starczyło 'zakleić' sensor
    kawałkiem taśmy bitumicznej "tytan" i nic by się nie zmieniało. ;)

    --

  • 10. Data: 2013-12-08 16:46:05
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 07-12-2013 10:02, borsuk pisze:
> [...]
    > dynamiki zmian treści obrazu). Wymiana karty grafiki nic nie daje. Po
    > kilku godzinach pracy muszę schodzić z kontrastem prawie na 0.

    Czym podłączony monitor? D-Sub czy DVI?

    --