  • 11. Data: 2009-01-19 14:14:27
    Temat: Re: Monitory panoramiczne, konsekwencje na design www
    Od: "Remek" <w...@n...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał:

    > Najbardziej ergonomiczne jest, gdy to czytelnik narzuca, jak ma być
    > wyświetlany tekst. Sztywna szerokość stron jest dla mnie wkurzająca, na
    > stronę zaglądam, po to by uzyskać informację, a nie zachwycać się jej
    > wyglądem.

    Masz rację i niestety strony nie są konstruowane pod kątem wygody
    użytkownika. Przeważnie chodzi o zarabianie na reklamach i to powoduje
    przeładowanie stron banerami i innymi syfami.

    Remek

  • 12. Data: 2009-01-19 19:47:14
    Od: Krzysztof Szatanik <d...@w...o2.aby.doszlo.w.pl>

    ScriptKid pisze:
    > A żeby było tochę na temat, to nie ma jak eclipse na lewej połówce, na
    > prawej detached Browser Output + Debug Output i wtedy nawet żaden pivot
    > nie kusi (inna sprawa, że ciężko pisać na laptopie ustawionym na boku)...

    Nie ma jak eclipse na środkowym monitorze, a Firefox na prawym.

    Na lewy na razie brakuje mi karty graficznej (co to za pomysł robić
    karty tylko z 2 wyjściami DVI) ;)