  • 1. Data: 2009-01-16 20:18:33
    Temat: [OT][Sport] zawody XC
    Od: karmi <g...@w...katowice.pl>

    Witam

    Noszę się od jakiegoś czasu z zamiarem organizacji mocno nieformalnych
    mistrzostw Polski informatyków w XC. Lekarze mają swoją imprezę, czemu
    koderzy i admini nie mogą pościgać się w swoim gronie?
    W zasadzie mam już uzgodnione miejsce i sponsora. Brakuje mi tylko
    kluczowej informacji, czy jest nas dostatecznie dużo żeby był sens
    organizowania takiej imprezy. W przypadku małej frekwencji pewnie
    ograniczę się do jednej kategorii "Open" i gitara. Ale gdyby było nas
    więcej, można by zrobić kategorie branżowe i konkurować np w kategorii
    najszybszy programista, najszybszy admin etc...
    No i kluczowe pytanie, czy Panie będą reprezentowane na tyle licznie,
    żeby prowadzić osobą kategorię. Myślę że minimum to trzy, żeby podium
    było pełne :D
    Dajcie proszę znać co sądzicie o pomyśle.

    pozdrawiam
    karmi

    ps
    jakby co kontakt na karmi7.at.o2.w_polsce

  • 2. Data: 2009-01-16 21:20:21
    Temat: Re: [OT][Sport] zawody XC
    Od: Wojciech Waga <a...@o...pl>

    karmi wrote:
> [...]
    > karmi
    >
    > ps
    > jakby co kontakt na karmi7.at.o2.w_polsce

    ja się piszę, byle latem! :)

    ps: znasz może: http://www.memorial.bikebrother.pl/memorial.aspx?men
    u=fish

    to tez byl informatyk, impreza jest mocno rozkręcona, ale branżówek nie ma.

    pozdr.
    w.

  • 3. Data: 2009-01-16 22:22:07
    Od: A.L. <a...@z...com>

    On Fri, 16 Jan 2009 21:18:33 +0100, karmi <g...@w...katowice.pl>
    wrote:

    >Witam
    >
    >Noszę się od jakiegoś czasu z zamiarem organizacji mocno nieformalnych
    >mistrzostw Polski informatyków w XC.

    Co to jest XC?...

    A.L.

  • 4. Data: 2009-01-17 00:40:25
    Od: Wojciech Waga <a...@o...pl>

    A.L. wrote:

    > Co to jest XC?...
    >
    > A.L.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Cross-country_cycling

    pozdr.
    w.

  • 5. Data: 2009-01-17 14:02:22
    Od: A.L. <a...@z...com>

    On Sat, 17 Jan 2009 01:40:25 +0100, Wojciech Waga <a...@o...pl>
    wrote:

    >http://en.wikipedia.org/wiki/Cross-country_cycling
    >
    >pozdr.
    >w.

    A co to ma wspolnego z programowaniem?

    A.L.

  • 6. Data: 2009-01-17 14:19:39
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    A.L. <a...@z...com> napisał(a):
    > A co to ma wspolnego z programowaniem?
    > A.L.

    Literki OT w temacie od samego początku mówią, że nic.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 7. Data: 2009-01-17 14:33:28
    Od: A.L. <a...@z...com>

    No to po ch... na tej grupie?...

    A.L.

  • 8. Data: 2009-01-17 14:33:57
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Grzegorz Niemirowski"
    >Literki OT w temacie od samego początku mówią, że nic.

    Nie. OT to zjazd z tematu gdzieś w maliny w trakcie wątku. To ogłoszenie
    było wybitnie NTG i jako takie w ogóle nie powinno było się tu pojawić.

    --
    Kruk@ -\ | Linux ma SELinux, a Windows ma np.: antywi-
    }-> epsilon.eu.org | rusy.(Teo na pcoa)

  • 9. Data: 2009-01-17 14:58:25
    Od: karmi <g...@w...katowice.pl>

    Wojciech Waga pisze:
    > ja się piszę, byle latem! :)
    Jak najbardziej latem. Postaram się wybrać termin nie konkurujący z
    imprezami rozgrywanymi na południ Polski. Miejscówka to Istebna.
    Planowana trasa to pętla 10km, zrobi się 2 lub 3 kółka, w zależności od
    warunków.

    pozdrawiam
    karmi