  • 1. Data: 2012-09-04 19:50:45
    Temat: Montaż w PCBCART
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    Nie tak dawno któryś z kolegów pisał tutaj o montażu w PCBCART. No i
    pytanie teraz o doświadczenia. Ceny, załatwianie z ich strony
    elementów, terminy, no i co najważniejsze jak z jakością?

  • 2. Data: 2012-09-06 15:05:27
    Temat: Re: Montaż w PCBCART
    Od: "MiSter" <_...@w...pl>

    pytanie teraz o doświadczenia. Ceny, załatwianie z ich strony
    elementów, terminy, no i co najważniejsze jak z jakością?

    Pisałem na priv bez odzewu.
    Myślę, że się możemy dogadać odnośnie montażu tu na miejscu w Polsce.

    Pozdr

  • 3. Data: 2012-09-13 23:40:48
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On Sep 6, 3:04 pm, "MiSter" <_...@w...pl> wrote:
    > pytanie teraz o do wiadczenia. Ceny, za atwianie z ich strony
    > element w, terminy, no i co najwa niejsze jak z jako ci ?
    >
    > Pisa em na priv bez odzewu.
    > My l , e si mo emy dogada odno nie monta u tu na miejscu w Polsce.
    >
    > Pozdr

    Ano bez odzewu, bo zrobiłem sobie mały urlop. Dzięki za propozycję.
    Nie mniej jednak Twoja odpowiedź jest trochę off-topic. I to nawet nie
    trochę!! W zasadzie kompletnie nie na temat!! To jest grupa
    dyskusyjna, a nie forum reklamowe. Owszem, możesz coś zasugerować, ale
    rób to "z głową" i tutaj, a nie na privie. Po to są grupy dyskusyjne,
    żeby każdy użytkownik mógł ewentualnie coś z tego skorzystać.