  • 1. Data: 2009-05-07 07:30:56
    Temat: [Moto GP] co z tymi nogami?
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Ukłony,

    Właśnie se obejrzałem z powtórki wyścig z Jerez. Przykuło mą uwagę to,
    że coraz więcej zawodników wysuwa nogę do przodu podczas hamowania przed
    winklem (jak supermoto). Wygląda to IMHO komicznie. Mówi się, że ma to
    na celu dociążenie przodu.... Hmmm... ale dlaczego takiego stajla
    widzimy w takiej skali dopiero w tym sezonie? Przedtem moce były
    mniejsze? Mają przecież kontrolę trakcji.

    Generalnie styl jazdy na przestrzeni lat ewoluuje w jakąś kanciatość,
    gwałtowność i dziwność. Porównując np. do tego sprzed 15 lat - traci
    swoją płynność i elegancję.

    No. To tyle mych głębokich przemyśleń z rana. ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 2. Data: 2009-05-07 08:12:00
    Temat: Re: [Moto GP] co z tymi nogami?
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "(pj)" napisał:

> [...]
    > celu dociążenie przodu.... Hmmm... ale dlaczego takiego stajla widzimy w

    *** Dopiero od kilku sezonow wiekszosc zawodnikow GP wprowadzila do swojego
    repertuaru treningowego obowiazkowe jazdy wlasnie na supermoto. Poczatkowo
    mowilo sie o umiejetnosci wykorzystywania i kontrolowania poslizgu (dawniej
    jezdzil tak glownie Garry McCoy, ale jak to ex-speedwayowiec- nieco
    przesadzal z demolka opon). Teraz zawodnicy zaczynaja widocznie wyprobowywac
    inne elementy tego stylu. Zaczal Rossi i to juz dosyc dawno. Reszta dopiero
    od niedawna zaczyna w ten sposob kombinowac. Czas pokaze, czy sie przyjmie,
    bo wiadomo, ze preferencje indywidualisty VR nie koniecznie musza sie
    przelozyc na korzysci dla innych.

    > Generalnie styl jazdy na przestrzeni lat ewoluuje w jakąś kanciatość,
    > gwałtowność i dziwność. Porównując np. do tego sprzed 15 lat - traci swoją
    > płynność i elegancję.

    *** Kanciata jazda na narowistym dwusuwie bez kosmicznej elektroniki
    zwiekszala prawdopodobienstwo zwiedzania zwirku. Niewielu potrafilo rzucac
    sprzetem jak szmata po calym torze, wciaz utrzymujac sie na nim i nadal
    pozostawac w czolowce (vide wspomniamy McCoy).
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] = Mecha-Orange EXC 400

  • 3. Data: 2009-05-07 09:02:11
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    (pj) pisze:

    > że coraz więcej zawodników wysuwa nogę do przodu podczas hamowania przed
    > winklem

    Kubica nie wystawia. Wiem bo widzialem w telewizji.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 4. Data: 2009-05-07 09:31:14
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Kubica nie wystawia. Wiem bo widzialem w telewizji.

    Może powinien zacząć, żeby się odpychać :/.

    pozdr.
    Mystik

  • 5. Data: 2009-05-07 09:36:44
    Od: Lama <l...@l...cc>

    Kuczu pisze:

    > Kubica nie wystawia. Wiem bo widzialem w telewizji.

    Dlatego ma problemy z balansem bolidu. Inżynierowie pracują właśnie nad
    tzw "pakietem aerodynamicznym", którego głównym elementem będą otwory na
    nogi.

    --
    Lama
    Puzzle poskładane !

  • 6. Data: 2009-05-07 09:47:25
    Od: "Greg" <o...@m...com>

    > Kubica nie wystawia. Wiem bo widzialem w telewizji.

    jak to nie wystawił w Kanadzie ewidentnie było widać nogi !! ;)

  • 7. Data: 2009-05-07 09:48:53
    Od: "Greg" <o...@m...com>

    Użytkownik "Greg" <o...@m...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > jak to nie wystawił w Kanadzie ewidentnie było widać nogi !! ;)

    http://images28.fotosik.pl/10/1ee18f6460025625.jpg

    o tu widać

  • 8. Data: 2009-05-07 10:00:01
    Temat: Re: [Moto GP] co z tymi nogami? [OT]
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Greg" <o...@m...com> wrote

    > http://images28.fotosik.pl/10/1ee18f6460025625.jpg
    >
    > o tu widać

    Ale to bylo na wyjsciu z winkla wiec sie nie liczy.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 9. Data: 2009-05-07 10:47:57
    Od: Magic <m...@w...pl>

    (pj) pisze:

> [...]
    > na celu dociążenie przodu.... Hmmm... ale dlaczego takiego stajla
    > widzimy w takiej skali dopiero w tym sezonie?

    Bo więcej zawodników gania tez po krzakach i szuterku ? :)

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 10. Data: 2009-05-07 11:00:34
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Magic pisze:

    > Bo więcej zawodników gania tez po krzakach i szuterku ? :)

    znaczy mus (wzorem innych Szanownych) samemu sprobowac tego szuterku... ;-)

    --

    pozdr
    pj