  • 1. Data: 2009-05-07 07:30:19
    Temat: jak najlepiej oznaczyć moto
    Od: "Darek Mroz" <D...@w...pl>

    Witam,
    Jako praktykujący nurek mam naklejonyna puszce znak ryb.
    Chciałbym wykonać coś podobnego na moto. Narazie wymiśliłem naklejkę
    kastomizowaną na tyle kufra, ale to wydaje mi się za skromnie.
    Czy ktoś testował inne pomysły?

    pozdrawiam

    DM

  • 2. Data: 2009-05-07 07:32:57
    Temat: Re: jak najlepiej oznaczyć moto
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Darek Mroz pisze:
> [...]
    > Chciałbym wykonać coś podobnego na moto. Narazie wymiśliłem naklejkę
    > kastomizowaną na tyle kufra, ale to wydaje mi się za skromnie.

    Pierdolnij se nurka z syrenka niezmywalnym flamastrem w kolorze stolca.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 3. Data: 2009-05-07 07:47:15
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 7 Maj, 09:30, "Darek Mroz" <D...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Chciałbym wykonać coś podobnego na moto. Narazie wymiśliłem naklejkę
    > kastomizowaną na tyle kufra, ale to wydaje mi się za skromnie.

    zawieś se transparent nad baniakiem

    - gildor

  • 4. Data: 2009-05-07 07:48:43
    Od: fv <f...@c...com>

    Kuczu wrote:
    > Pierdolnij se nurka z syrenka niezmywalnym flamastrem w kolorze stolca.

    Óóó, zły dzień? Przecież nie chciał nic lakierować za stówkę, tylko naklejać
    znaczek...

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 5. Data: 2009-05-07 07:50:52
    Od: n...@s...com

    On Thu, 7 May 2009 09:30:19 +0200, "Darek Mroz"
    <D...@w...pl> wrote:

    >Witam,
    >Jako praktykujący nurek mam naklejonyna puszce znak ryb.

    zescie se w Lednicy ladne logo wyjebali!

    >Chciałbym wykonać coś podobnego na moto. Narazie wymiśliłem naklejkę
    >kastomizowaną na tyle kufra, ale to wydaje mi się za skromnie.
    >Czy ktoś testował inne pomysły?

    zrobic ja z migajacych diodek, albo lepiej z cyrkonii bo diodjki sa
    illegal.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 6. Data: 2009-05-07 07:54:06
    Od: "Darek Mroz" <D...@w...pl>

    >zawieś se transparent nad baniakiem

    Mam. ALe to tylko na zloty.
    Trudno jest z tym kruzować szybciek niż 30km.

    DM

  • 7. Data: 2009-05-07 07:59:40
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Darek Mroz" <D...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Mam. ALe to tylko na zloty.
    > Trudno jest z tym kruzować szybciek niż 30km.
    Przyklej sobie rybe do motocykla. Znajdziesz cos smierdzacego w markecie.

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 8. Data: 2009-05-07 07:59:44
    Od: "Darek Mroz" <D...@w...pl>

    > zrobic ja z migajacych diodek, albo lepiej z cyrkonii bo diodjki sa
    > illegal.

    Myślałem o diodach, z automatycznym włłacznikiem przy hamulcu postojowym. W
    ruchu niechiałbym migać

    DM

  • 9. Data: 2009-05-07 08:00:53
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Darek Mroz pisze:

    > Jako praktykujący nurek mam naklejonyna puszce znak ryb

    taki? http://tinyurl.com/caactm

    hmmm... a ja myślałem, że to praktykujący wędkarz...

    --

    pozdr
    pj

  • 10. Data: 2009-05-07 08:03:58
    Od: "Krzysztof Biały" <n...@p...onet.pl>

    > Jako praktykujący nurek

    weź nie rozśmieszaj, kolina

    > mam naklejonyna puszce znak ryb. Chciałbym wykonać coś podobnego na moto.

    borsuka sobie naklej. też bez sensu