  • 1. Data: 2009-05-07 08:15:52
    Temat: jaka szyba do XT 600?
    Od: "Krzysztof Biały" <n...@p...onet.pl>

    Mozecie mi doradzic sensowną szybe do XT 600? Sensowna cenowo i jakosciowo?

    Przy okazji, chociaż wczesniej się odzywałem sporadycznie (poczytujac od 10
    lat z okladem) - dalem sie sprowokowac trollowi z listy nurkowej, witam się
    niniejszym. W siodle pierwszy sezon, PJ przelezalo 12 lat. Ujezdzam 11
    letnią xt 600, glownie w polnocno wschodnich okolicach Warszawy.

    Pozdrawiam
    nseal

  • 2. Data: 2009-05-07 09:12:24
    Temat: Re: jaka szyba do XT 600?