  • 1. Data: 2013-04-24 14:59:40
    Temat: Moto-Garasz z rejonu Poznania
    Od: "marian_kozaky" <bartektokio@[BEZ_SPAMU]o2.pl>

    Powitać WIOsennie,

    pytanie do ludziów z okolic Poznania. Czy ktoś zna albo miał do czynienia z
    tworem Moto-Garasz z miejscowości Pobiedziska?
    Mają kilka motocykli w ofercie sprowadzanych z Niemcowni, interesuje mnie
    jedno, konkretne moto i nie wiem czy jest sens się tam wybierać, czy są
    rzetelni... A w jedną stronę mam 300km :)

    ------
    Pozdrawiam
    Bartek
    black Z750S '05