  • 1. Data: 2013-04-23 14:24:00
    Temat: motocykl
    Od: the cader <pawel.cader@_NOSPAM_onet.pl>

    siemka mam do was pytanie nie znacie jakiegoś motocykla ścigacz max 90cc
    bardzo mi na tym zależy tylko najlepiej taki z mniejszą ramą ponieważ
    niestety mam tylko 150cm wzrostu

  • 2. Data: 2013-04-23 14:47:18
    Temat: Re: motocykl
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 23 Apr 2013 12:24:00 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za the cader
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > siemka mam do was pytanie nie znacie jakiegoś motocykla ścigacz max 90cc
    > bardzo mi na tym zależy tylko najlepiej taki z mniejszą ramą ponieważ
    > niestety mam tylko 150cm wzrostu

    Yamaha TZR, Yamaha TDR, Honda NSR, Suzuki RG.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/