  • 1. Data: 2010-05-05 21:03:00
    Temat: Moto z dopalaczem na zimę... ;)
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,

    jak w temacie...

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M128389
    8
    ;););)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 2. Data: 2010-05-06 08:02:15
    Temat: Re: Moto z dopalaczem na zimę... ;)
    Od: amos <g...@g...com>

    On 5 Maj, 23:03, falco <m...@w...pl> wrote:

    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M128389
    8
    > ;););)
    Hehe, a te paski pomiedzy licznikami to standard w Suzuki?
    Czy moze tjuning jakis?

    --
    zdrowka
    amos

  • 3. Data: 2010-05-06 08:08:22
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "amos" <g...@g...com> napisał w wiadomości grup
    1g2000yqj.googlegroups.com...
    > Hehe, a te paski pomiedzy licznikami to standard w Suzuki?
    > Czy moze tjuning jakis?

    Tunink, tylko taki delikatny, zeby nie popsuc caloksztaltu;)

    A tak BTW jesli falco patrzy juz na bandziory, to tylko czekac, az zacznie
    szukac xj'ty, fazera, horneta, zr7, sv, itd. ;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 4. Data: 2010-05-06 08:18:55
    Od: falco <m...@w...pl>

    Ivam pisze:

    > A tak BTW jesli falco patrzy juz na bandziory, to tylko czekac, az
    > zacznie szukac xj'ty, fazera, horneta, zr7, sv, itd. ;)

    hehehe, ale ja lubię sobie popatrzeć na jeszcze inne... ;)
    Może trafię z (jeszcze) większą promocją na zimę jak znalazł... ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 5. Data: 2010-05-06 10:08:24
    Temat: [OT) - dopalacz
    Od: " wodnik" <w...@W...gazeta.pl>

    kurde, koleś chce sprzedać jeden brykiet, a ma ich tak dużo.
    Ludzie, BRYKIETY.

  • 6. Data: 2010-05-06 10:55:38
    Temat: Re: [OT) - dopalacz
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik " wodnik" <w...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    > kurde, koleś chce sprzedać jeden brykiet, a ma ich tak dużo.
    > Ludzie, BRYKIETY.

    Czyli jak ktos ma do sprzedania jeden wegiel, a jak duzo to sprzedaje wegle?

    Do tej pory myslalem, ze wegiel, brykiet, piasek, itp. jest niepoliczalny.
    Dzieki, ze mnie poprawiles.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 7. Data: 2010-05-06 15:50:28
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    On 06/05/2010 10:02, amos wrote:

    8
    > Hehe, a te paski pomiedzy licznikami to standard w Suzuki?
    > Czy moze tjuning jakis?

    tjunink taki coby sie nie rozpadły elementy :)

    --
    mysiar

  • 8. Data: 2010-05-06 22:28:51
    Od: " wodnik" <w...@N...gazeta.pl>

    > Czyli jak ktos ma do sprzedania jeden wegiel, a jak duzo to sprzedaje
    wegle?

    > Do tej pory myslalem, ze wegiel, brykiet, piasek, itp. jest niepoliczalny.
    > Dzieki, ze mnie poprawiles.

    Sorry za podtrzymanie offtopica, ale te brykiety na palecie ewidentnie można
    policzyć. Nawet po to się je robi, żeby były kształtne i powtarzalne.
    Brykiety, truskawki i błędy są policzalne. Węgiel jest zawsze, czy dużo,czy
    mało - jeden. Zresztą w innych językach jest tak samo.
    Z tą ilością to zażartowałem.

    bez obrazy.
    wodnik

  • 9. Data: 2010-05-07 08:14:38
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik " wodnik" <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > policzyć. Nawet po to się je robi, żeby były kształtne i powtarzalne.
    > Brykiety, truskawki i błędy są policzalne.

    Tu mnie z tymi brykietami zaskoczyles. Nigdy bym nie pomyslal o zakupie 3
    brykietow, a raczej 3 klockow (czy tez kawalkow) brykietu.

    --
    pzdr:
    Ivam