  • 1. Data: 2009-09-23 20:55:54
    Temat: Motocykl na korki + soft enduro
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Cześć,

    Kumpel myśli nad motocyklem, którym mógłby dojeżdzać 2x100km dziennie do
    pracy. W związku z planowanymi pracami drogowymi spodziewane są duże
    korki. Oprócz dojazdów do pracy fajnie byłoby gdyby maszyna sprawiała
    frajdę w pseudoterenie.
    Kolega waży pewnie > 90 kg, jeździl już na XT600.
    Czy możecie polecić coś wąskiego, spełniającego ww. wymagania? Nasuwa mi
    się KTM Adventure, ale urban legend głosi, że KTMy wymagają bieżącej
    opieki (np. dokręcanie).

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2009-09-23 20:57:59
    Temat: Re: Motocykl na korki + soft enduro
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Piotr Rezmer pisze:
> [...]
    > Czy możecie polecić coś wąskiego, spełniającego ww. wymagania? Nasuwa mi
    > się KTM Adventure, ale urban legend głosi, że KTMy wymagają bieżącej

    dziennie 200km? no no. twardziel :)
    Vstrom? 200km wymaga wygody raczej

    --
    - gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 3. Data: 2009-09-24 04:11:54
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    gildor pisze:

    > dziennie 200km? no no. twardziel :)
    Trasa Kartuzy - Elbląg
    > Vstrom? 200km wymaga wygody raczej

    Też myślałem, chociaż w las to chyba się nie nadaje :( (masa, zawiasy)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2009-09-24 05:42:26
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Też myślałem, chociaż w las to chyba się nie nadaje :( (masa, zawiasy)

    Transalp

    daje radę w terenie. Mi się tym bardzo fajnie jezdzi po mieście. :) Przy
    okazji jest wystarczająco wygodny na dłuższe trasy.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 5. Data: 2009-09-24 05:55:57
    Od: n...@s...com

    On Wed, 23 Sep 2009 22:55:54 +0200, Piotr Rezmer

    >Cześć,
    czesc

    > W związku z planowanymi pracami drogowymi spodziewane są duże
    >korki. Oprócz dojazdów do pracy fajnie byłoby gdyby maszyna sprawiała
    >frajdę w pseudoterenie.

    ale priorytetem jest wygoda (chyba tak, skoro 200km/dziennie) czy
    teren ? Bo jesli wygoda to bym popatrzyl na trampka, pegaso itp znaczy
    cosik z owiewka, a jesli teren to xr600, dr itp.
    Aczkolwiek ludzie w teren zjezdzaja i AT, wiec niech se wybierze co mu
    sie podoba i ogarnie ;>

    >Czy możecie polecić coś wąskiego, spełniającego ww. wymagania? Nasuwa mi
    >się KTM Adventure, ale urban legend głosi, że KTMy wymagają bieżącej
    >opieki (np. dokręcanie).

    Dopytaj uzyszkodnikow, bo legendy sa czesto tylko legendami :)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 6. Data: 2009-09-24 06:41:14
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Piotr Rezmer pisze:

    > Czy możecie polecić coś wąskiego
    > KTM Adventure

    On wąski jest ? Ale chyba nie 950 ?

    Celowałbym w Trampka/Tenere lub AT, ew. Tigera.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2009-09-24 08:07:02
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Piotr Rezmer pisze:

    > Trasa Kartuzy - Elbląg

    Na tej trasie (90% = 7-ka, a i 211 nie należy do żłych), to raczej jakaś
    wściekła sport 600-tka by się nadała...

    --

    pozdr
    pj

  • 8. Data: 2009-09-24 08:08:21
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    (pj) pisze:

    > Na tej trasie (90% = 7-ka, a i 211 nie należy do żłych), to raczej jakaś
    > wściekła sport 600-tka by się nadała...

    i do lasu! i do lasu!

    a może to było do lansu... zgubiłem się.

  • 9. Data: 2009-09-24 08:13:51
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    gildor pisze:

    > i do lasu! i do lasu!
    >
    > a może to było do lansu... zgubiłem się.

    ojejno! - czytałem że ma _dodatkowo_ służyć do lasu, ale podstawowa
    funkcja jakoś nie idzie z tym w parze IMHO

    zresztą... dlaczego by nie założyć opon w kostki na sporta 600? ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 10. Data: 2009-09-25 09:45:44
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    n...@s...com wrote:

    > Dopytaj uzyszkodnikow, bo legendy sa czesto tylko legendami :)

    Wlasnie. Wcale nie trzeba dokrecac, srubki gubia sie tak szybko, ze na
    dokrecanie nie ma szans.
    K.TM.

    ps. a tak w temacie - 950/990sm czy 950 superenduro, czy 990 smt moze
    kolege zadowolic. Wybrac model wzgledem oczekiwanego komfortu (smt),
    dzielnosci terenowej (se), funfactoru (sm). Adventure za wielki i nie
    daje przewag w ww zastosowaniu.