  • 1. Data: 2009-09-23 20:45:46
    Temat: kolejny zyczliwy kierowca samochodu....
    Od: Sztajfa <a...@w...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=cMJhF277kt0

    a cala akcja miala miejsce na alejach jerozolimskich w kierunku warszawy.
    po prostu zenada.
    pzdr
    Artur

  • 2. Data: 2009-09-23 20:51:15
    Temat: Re: kolejny zyczliwy kierowca samochodu....
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Sztajfa pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=cMJhF277kt0
    >
    > a cala akcja miala miejsce na alejach jerozolimskich w kierunku warszawy.
    > po prostu zenada.

    nudzisz sie? bedziesz teraz nam tu wszystkim pół jutuba podrzucał?
    jeździsz czymś czy tak tylko lansujesz?
    zupełnie nie kumam, co chcesz przekazać. toż to zwyczajna codzienna
    sytuacja drogowa. litości. a czemu nie pokazujesz debili co kanionem na
    gumie lecą, co? weź no grepnij po jutubie, dasz radę.

    --
    - gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 3. Data: 2009-09-23 20:56:37
    Od: Sztajfa <a...@w...pl>

> [...]
    > sytuacja drogowa. litości. a czemu nie pokazujesz debili co kanionem na
    > gumie lecą, co? weź no grepnij po jutubie, dasz radę.

    po kiego h.....a naskakujesz od razu. to moj fil ktory nagralem a po
    youtube sam sobie poskacz albo poskikaj jak wolisz. a jak masz pisac takie
    duperszmity to przymknij sie lepiej oszczedzisz czasu na ich czytanie. czy
    normalna sytuacja drogowa???dla mnie nie. na gumie...hmmmmm nie jezdzilem i
    nie zamierzam. lansuje???? czlowieku nie znasz mnie wiec przymknij sie bo
    chyba o tym piszac ty lans uprawiasz w takim razie.
    jak nie masz ochoty ogladac to nikt cie nie zmusza i idz lepiej spac snic o
    gumach i innych kondomach

  • 4. Data: 2009-09-23 21:04:22
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 23 Wrz, 22:56, Sztajfa <a...@w...pl> wrote:

> [...]
    > chyba o tym piszac ty lans uprawiasz w takim razie.
    > jak nie masz ochoty ogladac to nikt cie nie zmusza i idz lepiej spac snic o
    Wrzuć na luz. Po prostu jest to najnormalniejsza sytuacja którą można
    spotkać na codzień. Jak często jeździsz po Wawie że dla Ciebie to coś
    nadzwyczajnego/nowego? Zamiast emocjonować się tym i wrzucać to na
    grupę powinieneś ładnie zapukać do pana przez okienko i powiedzieć mu
    co zrobił źle.

    --
    Artur

  • 5. Data: 2009-09-23 21:06:24
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Sztajfa pisze:

    > po kiego h.....a naskakujesz od razu. to moj fil ktory nagralem a po

    a po kiego chuja nam to pokazujesz?

    > youtube sam sobie poskacz albo poskikaj jak wolisz. a jak masz pisac takie
    > duperszmity to przymknij sie lepiej oszczedzisz czasu na ich czytanie. czy

    misje mam. a do czytanie, to nic nie napisałeś.

    > normalna sytuacja drogowa???dla mnie nie.

    zacznij jeździć

> [...]
    > chyba o tym piszac ty lans uprawiasz w takim razie.
    > jak nie masz ochoty ogladac to nikt cie nie zmusza i idz lepiej spac snic o

    kurwa, czlowieku, pokazujesz film i piszesz, że sytuacja żenująca, po
    co? żeby se linka powisiała na necie? śmiecisz nawet nie komentując.
    sytuacja zwyczajna i standardowa. kilka razy w tygodniu takie się
    zdarzają, nie zawsze celowe, czasem zwyczajnie z nieuwagi. ale dla
    Ciebie to żenada i każdy to musi zobaczyć, więc jebłeś w net.
    pomyśl czasem. jeszcze tylko brakuje, żeby Piernik swoje cale kino
    zamiescil nam tu w linkach.
    jak było niewygodnie, trzeba było z drugiej strony objechać, a nie
    kurwić na typa.

  • 6. Data: 2009-09-23 21:14:48
    Od: Sztajfa <a...@w...pl>

> [...]
    > zamiescil nam tu w linkach.
    > jak było niewygodnie, trzeba było z drugiej strony objechać, a nie

    widocznie "kolego" glidor tylko Ty jezdzisz i nikt poza toba nie potrafi.
    wybacz, przepraszam moze kiedys przyjde do ciebie na nauke jazdy.tymczasem
    mistrzu...

  • 7. Data: 2009-09-23 21:15:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 23 Sep 2009 22:56:37 +0200, osobnik zwany Sztajfa
    wystukał:

    > po kiego h.

    <pac!> ch.

    a poza tym to tam nic nie ma. Nikt nie ma obowiązku zrobić Ci miejsce.
    Jak jest to lecisz, jak nie to stoisz.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2009-09-23 21:18:37
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Sztajfa pisze:
    > widocznie "kolego" glidor tylko Ty jezdzisz i nikt poza toba nie potrafi.
    > wybacz, przepraszam moze kiedys przyjde do ciebie na nauke jazdy.tymczasem
    > mistrzu...

    kolego Sztajfa, ja nie uczę, ja nauczam. kilka wątków wyżej masz podobną
    sytuację, jeśli uważasz, że Twoja jest wyjątkowa. jest nawet dyskusja.
    ale, kolego Sztajfa, kolega woli wklejać linki, zamiast czytać i coś z
    sensem w dyskusję wnieść, po to, żeby coś z niej wynieść. moje szczere
    kondolencje, bo kolega musi być strasznie sfrustrowany jak prowadzi
    motocykl.

  • 9. Data: 2009-09-23 21:22:09
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 23 Wrz, 23:14, Sztajfa <a...@w...pl> wrote:

    > widocznie "kolego" glidor tylko Ty jezdzisz i nikt poza toba nie potrafi.
    > wybacz, przepraszam moze kiedys przyjde do ciebie na nauke jazdy.tymczasem
    > mistrzu...
    To nie chodzi o jakość jeżdżenia a ilość. Tak jak już jest powiedziane
    taka sytuacja to norma i jakby każdy tu miał wrzucać film z takiej
    akcji to wiesz co by się tutaj działo?

    --
    Artur

  • 10. Data: 2009-09-23 22:33:17
    Od: "tech. Wheelman" <w...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Sztajfa" <a...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > a cala akcja miala miejsce na alejach jerozolimskich w kierunku warszawy.
    > po prostu zenada.

    Stalo sie. Na motorach zaczeli jezdzic cwelo-pedaly. Twardzieli coraz mniej.

    tech.