  • 1. Data: 2010-06-26 14:56:05
    Temat: Motorower
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Czy jest jakaś sensowna grupa dyskusyjna lub forum na temat motorowerów?
    Kupujemy synowi coś do jeżdżenia a wolę wcześniej zasięgnąć opinii.
    Wstępnie padło na Romet Zetka 50 albo Zipp Neken.
    Jacek

  • 2. Data: 2010-06-26 16:21:23
    Temat: Re: Motorower
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-06-26 16:56, Jacek pisze:
    > Czy jest jakaś sensowna grupa dyskusyjna lub forum na temat motorowerów?

    Po co się rozdrabniać? Większość 'pięćdziesiątek' jest/będzie w świetle
    prawa motocyklami.

    > Kupujemy synowi coś do jeżdżenia a wolę wcześniej zasięgnąć opinii.

    Pytaj śmiało.

    > Wstępnie padło na Romet Zetka 50 albo Zipp Neken.

    W kwestii marki generalnie są dwa obozy:
    a) zwolenników nowej chińszczyzny (gwarancji),
    b) zwolenników używanych sprzętów renomowanych stajni.

    W kwestii sensu manualnej skrzyni biegów w 50 ccm przeważa opinia, że
    jest bez sensu.

    Jeśli skutery odpadają, to poleciłbym coś w stylu Gilery DNA - ciekawy
    wygląd i automatyczna 'skrzynia'.

    --
    wo_Ohoo!

  • 3. Data: 2010-06-26 16:38:46
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "woohoo" <2...@D...pl> napisał w wiadomości
    > W kwestii sensu manualnej skrzyni biegów w 50 ccm przeważa opinia, że jest
    > bez sensu.

    Lepiej wyć stratami mocy na "automacie" ?

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2010-06-26 16:55:24
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-06-26 18:38, J_K_K pisze:
    > Lepiej wyć stratami mocy na "automacie" ?

    Tak gdzieś sto razy lepiej.

    --
    wo_Ohoo!

  • 5. Data: 2010-06-26 17:45:10
    Od: Magic <m...@w...pl>

    www.skutery.net

    > Kupujemy synowi coś do jeżdżenia a wolę wcześniej zasięgnąć opinii.
    > Wstępnie padło na Romet Zetka 50 albo Zipp Neken

    Ja bym raczej wziął Kymco, Sym albo Keewaya, mają znacznie lepszą opinię.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800[']

  • 6. Data: 2010-06-26 18:55:28
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    woohoo <2...@D...pl> wrote:

    >Tak gdzieś sto razy lepiej.

    Mozesz te mysl rozwinac jakos technicznie?

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 7. Data: 2010-06-26 19:03:35
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-06-26 20:55, Jacot pisze:
    > Mozesz te mysl rozwinac jakos technicznie?

    Kevlarowy pasek napędowy + dobry wariator + dobrze dobrane rolki +
    'sportowy' komin i skuter objeżdża te chińskie 'motorowery' aż miło.
    Takie mam osobiste doświadczenie.

    --
    wo_Ohoo!

  • 8. Data: 2010-06-26 19:36:37
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "woohoo" <2...@D...pl> napisał w wiadomości grup
    > Kevlarowy pasek napędowy + dobry wariator + dobrze dobrane rolki +
    > 'sportowy' komin i skuter objeżdża te chińskie 'motorowery' aż miło.
    > Takie mam osobiste doświadczenie.

    Od razu zaznaczam, ze nie widze posta od J_K_K, wiec nie znam calej
    historii.

    Czegos nie kumam - co ma rodzaj paska, wariatora, rolek, komina i chinskiego
    motoroweru do technicznych aspektow wyzszosci (lub tez nie) automatu nad
    skrzynia manualna?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 9. Data: 2010-06-26 19:45:48
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-06-26 21:36, Ivam pisze:
> [...]
    > Czegos nie kumam - co ma rodzaj paska, wariatora, rolek, komina i
    > chinskiego motoroweru do technicznych aspektow wyzszosci (lub tez nie)

    J_K_K: "Lepiej wyć stratami mocy na "automacie" ?"

    --
    wo_Ohoo!

  • 10. Data: 2010-06-26 19:57:54
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "woohoo" <2...@D...pl> napisał w wiadomości grup
    > J_K_K: "Lepiej wyć stratami mocy na "automacie" ?"

    Dalej nie widze zwiazku z chinskim motorowerem i materialem z jakiego
    wykonany jest pasek w kontekscie pytania Jacota

    --
    pzdr:
    Ivam