  • 31. Data: 2010-06-27 12:41:52
    Temat: Re: Motorower
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "Magic", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

    > OIDP Kymco People 50.

    Co już Kuczu zauważył pipol spełnia dwa z trzech warunków, bo jakby się nie
    przyglądać to podobny do motocykla nie jest. Przynajmniej na trzeźwo.
    Nie wiem na ile jest to dla Jacka i jego progenitury ważne kryterium, ale
    jeśli chodzi o nowe sprzęty w tej grupie cenowej to wybór mają mocno
    ograniczony.

    Piotr Mockałło
    Czarna Dama XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl

  • 32. Data: 2010-06-27 16:33:14
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-06-27 12:20, Magic pisze:

    > A to nie ma takiej śmiesznej kołyskowej wajchy zmiany biegów ? Coś mi
    > się kojarzy jak u Demczuka na tym siedziałem.

    Ten ktorym ja jezdzilem mial CVT.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 33. Data: 2010-06-28 06:40:32
    Od: Magic <m...@w...pl>

    No napisałem OIDP, tak ? A pamięć już nie ta :)

    Kymco Activ/Nexxon - http://kymco1.webd.pl/?page_id=318
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800[']

  • 34. Data: 2010-06-29 11:02:46
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    W dniu 2010-06-26 19:45, Magic pisze:

    > www.skutery.net

    > Ja bym raczej wziął Kymco, Sym albo Keewaya, mają znacznie lepszą opinię.

    Bo to nie są chińczyki tylko Taiwan i Korea płd

    --
    pozdrawiam
    mmaurycy

  • 35. Data: 2010-06-29 13:04:50
    Od: Magic <m...@w...pl>

    mmaurycy pisze:

    > Bo to nie są chińczyki tylko Taiwan i Korea płd

    Ja to wiem, ale dla przeciętnego kupującego wszystkie te firmy podpadają
    pod zbiorową nazwę chińczyk.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800['].
    weFAQ&v=qvj