  • 1. Data: 2014-05-17 18:01:49
    Temat: Motorower
    Od: Mateusz NSR <mateuszmisztal12@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam zastanawiam się nad motorowerem będzie to mój pierwszy motorower
    więc nie wiem co kupić, zdania są podzielone.Mi bardzo podoba się Router
    WS50 jednak kiedy ostatnio byłem u mechanika z quadem temat się zszedł na
    motorowery i on mi odmawiał zakup tego motoroweru, doradził mi abym kupił
    sobie Simsona wiem , że są to nie zawodne maszyny jednak nie podoba mi się
    a mechanik mówił mi , że Simson jest dużo szybszy i wytrzymalszy os
    Routera . Pytałem się o Junaka 901 sport to powiedział abym nie kupił
    chińskiego motoroweru ale kolega ma Junaka i sobie go chwali. Chciałbym
    się zapytać was jakie są dobre tani i mocne motorowery cena max 3800 zł. Z
    góry dziękuje za odpowiedź i poświęcenie czasu .

  • 2. Data: 2014-05-17 21:02:10
    Temat: Re: Motorower
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-05-17 18:01, Mateusz NSR pisze:
    > Witam zastanawiam się nad motorowerem będzie to mój pierwszy motorower
    3800 to dość dobry budżet. Możesz kupić dowolnego nowego chińczyka -
    Router, Romet, Benzer itp. itd. Bedziesz miał 2 lata gwarancji i
    zależnie od tego, jak sprzedawca podchodzi do klienta zapewnią serwis
    albo kłopoty z serwisem. Będziesz śmigał 45 km/h, a jak odblokujesz, to
    pewnie wyciągnie 55.
    Jak masz jakieś pojęcie o mechanice, to na pewno lepszy Simson.
    Jacek