  • 1. Data: 2014-05-14 16:14:20
    Temat: sroba nie chce się odkecić
    Od: pytaniec <pawelkaczmarekonet.pl@_NOSPAM_onet.pl>

    Siema. mam taki problem, muszę odkecić osłonę przedniej zebatki i jedna
    sróba ma obrobioną główkę ale w srodku ma rowek na sróbokręt płaski lecz
    już probowałem odkręcić śrubokrętem ale nie idzie, zapiekła sie czy cos,
    macie jakiś pomysł jak to odkecić, użyłem juz WD40 ale nie pomogło,
    użycie palnika czy przecinaka nie wchodzi w grę z powodu takiego że nie ma
    tam miejsca i obok jest plastki. prosze pomózcie. Sory za orty jestem
    dyslektykiem.

  • 2. Data: 2014-05-14 16:51:01
    Temat: Re: sroba nie chce się odkecić
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2014-05-14 16:14, pytaniec pisze:
    Sory za orty jestem
    > dyslektykiem.

    Eeee.... dyslektyk nie wie, ze robi orty. Ty jestes zwyklym gosciem,
    ktoremu nie chcialo sie nauczyc zasad pisowni :)

    --
    jarek

  • 3. Data: 2014-05-14 18:02:00
    Od: p...@b...pl

    W dniu środa, 14 maja 2014 16:51:01 UTC+2 użytkownik Jarek Pudelko napisał:
> [...]
    >
    > Eeee.... dyslektyk nie wie, ze robi orty. Ty jestes zwyklym gosciem,
    >
    > ktoremu nie chcialo sie nauczyc zasad pisowni :)

    To jak ślepy może powiedzieć o sobie że jest brunetem skoro w życiu się w lustrze nie
    widział?

    pytaniec:

    Zdjonć plajstik.
    Polać oderdzewiacza abo nawet kąkakoli alę tak żęby mongła zgłąbić się we gwynt.
    sczykafkom natenprzykald.
    wyspaść siem.
    Wzionść prawdziwny klucz a nie gumnolit i sprawdżyć czy łapie szrubę.
    Efentualnie wziac mniejszy najlepiej rurykowy i weś go natnij (we dwuch mniejsach abo
    wiencej) to siem latwo zdenformuje przy naszadzaniu na siłem na leb szruby.
    takiczyowaki muszisz mięć spąsub na pżyłżenie węktora do szruby, capisci uno?
    moszesz powienkszyc wyciencie na szrubstak abo lepi pogłęb a posatym szrubstak weś
    porzondny jaki.
    takiczyowaki Węktor musi siem zapżeć!
    capisci duo?
    Pąlnik Cie nie pomorze ale jakbys nagrzal silnik a na leb szruby zapondał spraja
    mrorząciego to by co monglo i być stego. ino tsza doprze nagżać a potem chybko
    chłondzić.
    jak nie fyda to usiachaj ten łęb frezzem czy wiertełem co tam przypasi.
    Potem siem bendziesz bujal z wykrencceniem resztufki co prawda ale dekiel odejmniesz.

    Gdynbym nąpisął co za barzo poprafnie to dai snaka przęrąbię na dyskletektyczne.
    KJ

  • 4. Data: 2014-05-14 18:16:35
    Od: MrGlub <g...@g...com>

    Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl> wrote:
    > W dniu 2014-05-14 16:14, pytaniec pisze:
    > Sory za orty jestem

    Twój argument jest inwalidą.

    > Eeee.... dyslektyk nie wie, ze robi orty. Ty jestes zwyklym gosciem,
    > ktoremu nie chcialo sie nauczyc zasad pisowni :)

    Nie dość ze nie chce sie uczyć zasad pisowni to nie chce użyć sprawdzania
    pisowni.

    --
    NC700XD

  • 5. Data: 2014-05-14 18:18:01
    Od: MrGlub <g...@g...com>

    > Gdynbym nąpisął co za barzo poprafnie to dai snaka przęrąbię na dyskletektyczne.
    > KJ

    Gdzie znalazłeś słownik z naszego na pokemoński?

    --
    NC700XD

  • 6. Data: 2014-05-14 18:52:46
    Od: p...@b...pl

    W dniu środa, 14 maja 2014 18:18:01 UTC+2 użytkownik Glub napisał:

    > Gdzie znalazłeś słownik z naszego na pokemoński?
    >

    > --
    >
    > NC700XD
    >

    > --- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---

    licencyja peotica

    KJ

  • 7. Data: 2014-05-14 20:27:58
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    MrGlub <g...@g...com> wrote:

    >Nie dość ze nie chce sie uczyć zasad pisowni to nie chce użyć sprawdzania
    >pisowni.

    I dlatego nie podpowiem, ze pukac ja trzeba.
    Srube znaczy, albo wkreta, bo nie jest jasne co to.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 8. Data: 2014-05-14 22:33:47
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-05-14 18:02, p...@b...pl pisze:

    > Zdjonć plajstik.
    > Polać oderdzewiacza abo nawet kąkakoli alę tak żęby mongła zgłąbić się we gwynt.
    sczykafkom natenprzykald.
    100/100 :-)
    Jacek

  • 9. Data: 2014-05-14 22:43:53
    Temat: Re: sroba nie chce si? odkeci
    Od: Jacek <s...@o...pl>

> [...]
    > sróba ma obrobioną główkę ale w srodku ma rowek na sróbokręt płaski lecz
    > już probowałem odkręcić śrubokrętem ale nie idzie,
    Bez większej kombinacji powinna puścić wkrętakiem udarowym:
    http://www.toya24.pl/wkretak-udarowy-metalowy-4-konc
    .html
    Akurat Toya to nędzna jakość, podaję link tylko dla przykładu.
    Temu WD40 to daj trochę czasu. Popsikać i dzień odpoczynku i potem powtórka.

    > Sory za orty jestem
    > dyslektykiem.
    Nie ma takiego czegoś, jak dysleksja. Samo nazwanie problemu określeniem
    najlepiej zaczerpniętym z łaciny (ostatecznie z angielskiego) i robienie
    wokół tego szumu jest jak zamiatanie śmieci pod dywan. Po prostu jeden
    jest bardziej zdolny, inny mniej. Jeden ma trudność z nauką ortografii,
    inny nie umie nauczyć się tańczyć, co nie przeszkadza, żeby mieli
    talenty do czegoś innego.
    Jacek

  • 10. Data: 2014-05-14 23:06:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-05-14, p...@b...pl <p...@b...pl> wrote:

> [...]
    odejmniesz.

    > Gdynbym nąpisął co za barzo poprafnie to dai snaka przęrąbię na dyskletektyczne.

    KJ chyba nie zapomniales wuonczyc check spellera!

    --
    Artur
    ZZR 1200