  • 1. Data: 2012-08-09 20:55:10
    Temat: Mova vs Simplus
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Jestem w Simplusie od lat, ale krew mnie zalewa, że mimo tego że są jeszcze
    pieniądze na koncie trzeba kupić nową karte i co 3 miesiące zasilić konto.
    Dzwonię mało więc wybrałem prepaid. Swojego czasu mialem 450 zł a i tak
    musialem doładować do 500 zł. Teraz mam ponad 100 zł i czeka mnie kolejny
    zakup karty zasilającej za 50 zł, bo mi konto wyzerują. Numer też zlikwidują
    jak nie zasilę? Co sadzicie o sieci Mova? Da się w niej funkcjonować? Da się
    np. zapłacić za bilet w komunikacji miejskiej, parkowanie, itp z mpay'a. Czy
    nawigacja Naviexpress, internet będą opłacalne( 5gr za 50kB)? Czasem jej
    używam. Jakieś wady, zalety? Podpowiedzcie coś, bo mam dośc tego durnego
    niekończącego się dopłacania czyli przelewania pełnej szklanki. Mam 3 dni na
    decyzję.

    neelix

  • 2. Data: 2012-08-09 21:49:46
    Temat: Re: Mova vs Simplus
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    "neelix" <a...@w...pl> wrote:

    > Podpowiedzcie coś, bo mam dośc tego durnego niekończącego się dopłacania

    Zmien taryfe i odmieniaj "mpay" bez apostrofu.

    AK

  • 3. Data: 2012-08-09 21:59:42
    Od: "Cutivate" <C...@i...pl>

    Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    Jestem w Simplusie od lat, ale krew mnie zalewa, że mimo tego że są jeszcze
    pieniądze na koncie trzeba kupić nową karte i co 3 miesiące zasilić konto.

    To wejdź na stronę Simplusa i poczytaj o nowej taryfie "Plus na kartę" i
    ważności konta na 1 rok.

  • 4. Data: 2012-08-09 22:02:42
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    albo mi sie wydaje albo ostatnio simplus cos kombinowal z wydluzeniem
    waznosci rozmow wychodzacych o rok?

  • 5. Data: 2012-08-10 12:35:00
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Cutivate" <C...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > To wejdź na stronę Simplusa i poczytaj o nowej taryfie "Plus na kartę" i

    To tylko promocja.

  • 6. Data: 2012-08-10 14:35:48
    Od: "Cutivate" <C...@i...pl>

    Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    To tylko promocja.

    Wszystkie oferty Simplusa od jego powstania to były promocje i nie zostały
    zlikwidowane a działają do dzisiaj.
    Możesz to sprawdzić wchodząc do archiwum ofert taryfowych. Ja z takiej
    promocji korzystam od 2008 r. i na razie
    operator jej nie zlikwidował, chociaż SMS-ami cały czas bombarduje do
    przejścia na taryfę "Plus na kartę".

  • 7. Data: 2012-08-12 13:21:57
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > promocji korzystam od 2008 r. i na razie
    > operator jej nie zlikwidował, chociaż SMS-ami cały czas bombarduje do

    Dzięki Wam za odpowiedzi. Przeszedłem "na kartę", ale jak wytną jakiś numer
    to im szybko zwieję do konkurencji.

    neelix