  • 1. Data: 2012-08-09 21:36:26
    Temat: jaki tablet z androidem
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    Parę tygodni temu był wątek o konkurencji tanich tabletów i telefonów z
    androidem. Dało mi to do myślenia, tym bardziej ze dzieci "kleją" się do
    mojego S/E Arca. Tak więc popatrzyłem na ceny tabletów w biedronce i
    carrefourze, z myślą że może im takie coś kupie. ale na szczęście
    rzuciłem okiem również na YT gdzie są prezentacje w działaniu takich
    sprzętów. Przecież to tragedia jest. Woooooooolno to strasznie chodzi,
    żadnego porównania ze średniej jakości telefonem. Czy możecie mi
    powiedzieć o co w tym chodzi? Czy ja mam za wysokie wymagania czy to
    takie gówniane nic nie warte zabawki z napisem android? Procesory około
    1 GHz, graficzne wspomaganie też jakieś tam jest..... Nie kumam tej
    ślamazarności.
    Co ewentualnie kupić w cenie wyraźnie niższej niż przechodzony laptop?
    ToMasz

    PS wiem że to nie grupa o tabletach, ale niema lepszej o androidzie :)

  • 2. Data: 2012-08-09 22:14:14
    Temat: Re: jaki tablet z androidem
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2012-08-09 21:36, ToMasz pisze:
> [...]
    > ToMasz
    >
    > PS wiem że to nie grupa o tabletach, ale niema lepszej o androidzie :)

    Manta EasyTab Mid02 rządzi. Za 219 pln z karefura. Obsługuje (hujowo,
    ale obsługuje) 3g i w zasadzie wypełnia podstawowe zadania. Takie cóś
    "markowe" dwa razy droższe pewnie nie lepsze:)

    --
    ! ÓÓÓ ! VV.VV. ! ÓÓÓ !

  • 3. Data: 2012-08-09 23:23:52
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Aug 9, 10:14 pm, Diabełson <h...@s...org> wrote:

    > Manta EasyTab Mid02 rz dzi. Za 219 pln z karefura. Obs uguje (hujowo,
    > ale obs uguje) 3g i w zasadzie wype nia podstawowe zadania. Takie c
    > "markowe" dwa razy dro sze pewnie nie lepsze:)
    >
    > --
    > ! ! VV.VV. ! !

    hujowo - dlaczego, co nie tak?

  • 4. Data: 2012-08-09 23:59:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 09 Aug 2012 21:36:26 +0200, ToMasz napisał(a):
> [...]
    > takie gówniane nic nie warte zabawki z napisem android? Procesory około
    > 1 GHz, graficzne wspomaganie też jakieś tam jest..... Nie kumam tej

    No, Android swoje doklada do slamazarnosci, interpretowana java bardzo
    szybka byc nie moze.

    J.

  • 5. Data: 2012-08-10 08:17:40
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 09.08.2012 23:59, J.F. pisze:

    > No, Android swoje doklada do slamazarnosci, interpretowana java bardzo
    > szybka byc nie moze.
    >
    > J.
    no to inaczej. DEsire Z z 800MHz daje radę przewijać pulpit pod palcem.
    Tablet z supermarketu z prockem 1000MHz zaczyna przewijać pulpit po
    sekundzie od przesunięcia palcem, a ruch nie jest płynny, tylko
    klatkowany, raz wolniej raz szybciej. JEst tak marnie bo..... Tego
    efektu niema na urządzeniu za kwotę...

    ToMasz

  • 6. Data: 2012-08-10 08:47:06
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 09.08.2012 21:36, ToMasz wrote:
    > Co ewentualnie kupić w cenie wyraźnie niższej niż przechodzony laptop?
    nic
    Co niby tablet ma mniej od laptopa że wg ciebie powinien być tańszy? Nie
    ma klawiatury ale musi mieć dotykowy ekran. Reszta podzespołów jest
    praktycznie identyczna.
    To że takie tablety w ogóle działają to zaleta Androida, bo jak byś
    posadził na nim windows to 10 minut by się bootował...
    Zerknij np na Ainol Aurora II. ICS, 2 rdzenie, ekran IPS. Cena wprost od
    chińczyka całkiem fajna, w polskim sklepie trochę gorzej, ale i tak
    tańsze od nowego laptopa. Od "przechodzonego" laptopa nic sensownego i
    tańszego nie znajdziesz.
    Marx

  • 7. Data: 2012-08-10 16:24:56
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Aug 10, 8:17 am, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
    > no to inaczej. DEsire Z z 800MHz daje rad przewija pulpit pod palcem.
    > Tablet z supermarketu z prockem 1000MHz zaczyna przewija pulpit po
    > sekundzie od przesuni cia palcem, a ruch nie jest p ynny, tylko
    > klatkowany, raz wolniej raz szybciej.

    Przeciez to oczywiste, wiekszy ekran i wiecej pikseli do obrobienia...

  • 8. Data: 2012-08-10 19:17:15
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-08-10 08:17, ToMasz pisze:

> [...]
    > sekundzie od przesunięcia palcem, a ruch nie jest płynny, tylko
    > klatkowany, raz wolniej raz szybciej. JEst tak marnie bo..... Tego

    Czego Ty nie rozumiesz ?

    Masz telefon wart 600-700 zł i chcesz aby tablet za 300 zł był równie
    wydajny ? Pmijam już to że w tych 300 zł trzeba było zmieścic
    pojemniejszą baterię, duuuużo wiekszy ekran etc etc.

    No ja się pytam, jakim cudem ? (tak wiem w telefonie jest jeszcze
    gsm/3g/Hsdpa/Hsupa etc etc - koszt kilku dolarów)

    Pomijam fakt że android 4 zabija większość telefonów z niższej półki, to
    samo czyni ze słabymi jakościowo (komponentowo) tabletami.

    Ile trzeba wydać za wydajny tablet ? tyle samo co za wydajny telefon
    plus koszt większej matrycy, obudowy, baterii etc -

  • 9. Data: 2012-08-10 22:56:49
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > No, Android swoje doklada do slamazarnosci, interpretowana java bardzo
    > szybka byc nie moze.

    To w Androidzie java jest interpretowana ? :-)

  • 10. Data: 2012-08-10 23:08:26
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 10 Aug 2012 22:56:49 +0200, John Kołalsky napisał(a):

    > To w Androidzie java jest interpretowana ? :-)

    No kod maszynowy zdecydowanie to nie jest. Ani nawet coś blisko tego.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"