  • 1. Data: 2022-01-12 17:42:58
    Temat: Możliwości CitizenLab
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Właśnie w Senacie padła informacja że citizen nie potrafi przebadać na
    obecność "pegasusa" telefonów z Androidem.

    Trochę jestem załamany. Prawda to?

  • 2. Data: 2022-01-13 01:17:17
    Temat: Re: Możliwości CitizenLab
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "_Master_" 61df0512$0$542$6...@n...neostrada.pl

    > Trochę jestem załamany. Prawda to?

    Ktoś miałby kwestionować Twe słowa? -- na
    pewno jesteś załamany, skoro tak twierdzisz...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 3. Data: 2022-01-13 09:58:29
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-13-stycznia-2022 o 01:17, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "_Master_" 61df0512$0$542$6...@n...neostrada.pl

    > Ktoś miałby kwestionować Twe słowa? -- na
    > pewno jesteś załamany, skoro tak twierdzisz...

    Bo jak zapowiadają senatorowie przed komisję postawią pracowników
    citizen i będą przesłuchiwać ;)

    I wtedy się okaże czym grzebią i dlaczego tylko w japkach ;-)

    To może w niekorzystnym świetle postawić cały koncept tej komisji co
    chciałaby być ŚLEDCZĄ ;-)

Wzory dokumentów

Wyszukaj i pobierz za darmo: