  • 1. Data: 2022-01-04 20:21:39
    Temat: Już nie ma bonusów w Play
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    Już nie dają bonusów za doładowanie w Play. Niebawem ma zniknąć
    większość starych dobrych taryf. Czas się pożegnać. Najgorzej mnie boli
    strata >50 tys. minut do wygadania.

    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2022-01-04 20:58:49
    Temat: Re: Już nie ma bonusów w Play
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.01.2022 o 20:21, Grzexs pisze:
    > Już nie dają bonusów za doładowanie w Play. Niebawem ma zniknąć
    > większość starych dobrych taryf. Czas się pożegnać. Najgorzej mnie boli
    > strata >50 tys. minut do wygadania.

    I dobrze. Ja lecę od 15 lat na "abo" w Play i w dupie mam jakieś limity
    :) Jadę za granicę i się nie martwię, że mi się coś zablokuje, skończy,
    itp. aha, od 10 lat ta sama opłata czyli 30zł/mies.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 3. Data: 2022-01-04 21:27:40
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > I dobrze. Ja lecę od 15 lat na "abo" w Play i w dupie mam jakieś limity
    > :) Jadę za granicę i się nie martwię, że mi się coś zablokuje, skończy,
    > itp. aha, od 10 lat ta sama opłata czyli 30zł/mies.

    To gratuluję. Ja płacę 3 zł/m-c.

    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2022-01-04 21:44:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 Jan 2022 21:27:40 +0100, Grzexs wrote:

    > To gratuluję. Ja płacę 3 zł/m-c.

    A ile gadasz? Chyba nie 50 tys min/miesiac :-)

    J.

  • 5. Data: 2022-01-04 21:50:09
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.01.2022 o 21:27, Grzexs pisze:

    > To gratuluję. Ja płacę 3 zł/m-c.

    Ale ja nie mam limitów :] Nie interesują mnie jakieś doładowania, że za
    chwilę mi się skończy. Gadam ile chcę, net nie do wykorzystania w pełnym
    LTE...cuda panie :) Sklep Play, płacę w "abo" jak chcę kupić, jak nie
    mam gotówy czy karty to też mogę felefonem :]

    Ameryka!

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 6. Data: 2022-01-04 21:53:06
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.01.2022 o 21:44, J.F pisze:

    > A ile gadasz? Chyba nie 50 tys min/miesiac :-)

    Szczerze? Gdybym miał jakiegoś prepajda to nigdy bym chyba limitu nie
    wykorzystał bo głównie dzwonią do mnie :)

    Abo to abo. Drożej płacę za piwo czy inne wódki pomimo że okazyjnie.
    30zł/mies to jakieś duże piniondze za to żeby nie być niewolnikiem prepajda?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 7. Data: 2022-01-04 22:23:20
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 04.01.2022 o 21:53, LordBluzg(R) pisze:

    > Szczerze? Gdybym miał jakiegoś prepajda to nigdy bym chyba limitu nie
    > wykorzystał bo głównie dzwonią do mnie :)
    chyba dawno nie widziałeś taryfy prepaida. jak TYLKO dzwonisz to no
    limit masz za 12 zeta.

    > Abo to abo. Drożej płacę za piwo czy inne wódki pomimo że okazyjnie.
    > 30zł/mies to jakieś duże piniondze za to żeby nie być niewolnikiem
    > prepajda?
    niewolnikiem. tak powiedziane żeby się źle kojarzyło. jak prepaida
    doładujesz grubszą forsę, to masz rok spokoju.
    Co więcej - fajnie to ubrałeś w słowa. 30zł to duże/małe pieniądze. dla
    Ciebie - małe. dla mnie, albo mojej rodziny czyli dla 4 lub z seniorami
    7 osób - to już duże. co gorsza, takie zdanie jak Twoje, podziela
    większość żyjących z 500plus....

    ToMasz

  • 8. Data: 2022-01-04 23:29:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 Jan 2022 21:53:06 +0100, LordBluzg(R) wrote:

> [...]
    >
    > Abo to abo. Drożej płacę za piwo czy inne wódki pomimo że okazyjnie.
    > 30zł/mies to jakieś duże piniondze za to żeby nie być niewolnikiem

    Nieduze, ale po co przeplacac :-)
    inni by powiedzieli ze to abo czyni niewolnikiem.

    Mnie tylko interesuje co kolega ma za taryfe, ze placi 3zl/mc.

    P.S. Virgin reklamuje abo no limit za 14 zl.

    J.

  • 9. Data: 2022-01-04 23:43:12
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.01.2022 o 23:29, J.F pisze:

    > Nieduze, ale po co przeplacac :-)
    > inni by powiedzieli ze to abo czyni niewolnikiem.
    >
    > Mnie tylko interesuje co kolega ma za taryfe, ze placi 3zl/mc.
    >
    > P.S. Virgin reklamuje abo no limit za 14 zl.

    Jako płacący/decydujący to oni są moim niewolnikiem :]

    SzahMat :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 10. Data: 2022-01-04 23:48:42
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.01.2022 o 22:23, ToMasz pisze:

    > chyba dawno nie widziałeś taryfy prepaida. jak TYLKO dzwonisz to no
    > limit masz za 12 zeta.

    > niewolnikiem. tak powiedziane żeby się źle kojarzyło. jak prepaida
    > doładujesz grubszą forsę, to masz rok spokoju.

    Nie nie mam. Jeśli nagle mam większą potrzebę to muszę dopłacać. To nie
    jest wolność, to konieczność/niewolnictwo.

> [...]
    > Ciebie - małe. dla mnie, albo mojej rodziny czyli dla 4 lub z seniorami
    > 7 osób - to już duże. co gorsza, takie zdanie jak Twoje, podziela

    Nie mam 500+ płacę za siebie, reszta rodziny jest na swoim utrzymaniu i
    decyzjach. Nie dość, że jestem liberałem to mam szacunek dla czyjegoś
    wyboru. Ich sprawa. Warunkiem jest, żeby każdy odpowiadał za siebie i
    brał odpowiedzialność za własne decyzje. Ja je szanuję i co za tym,
    czuję pełną wolność i odpowiedzialność za siebie :)

    Proste?
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>