  • 1. Data: 2022-01-10 09:19:53
    Temat: Pegaz (sus)?
    Od: trybun <M...@j...cb>

    Po wyłączeniu transferu LTE w telefonie wydajność baterii znowu
    normalna, czyli norma jak na moto G7 Power - 7-8dni. Takie operacje z
    wyłączaniem robiłem juz wcześniej ale efektu prawie żadnego to nie
    przynosiło. A więc pytanie o jakieś potencjalne dziadostwo które zalęgło
    niedawno się w Motce i które tak drenuje baterię przy włączonym
    transferze LTE.. Też tak macie na swoich telefonach?

  • 2. Data: 2022-01-10 10:29:23
    Temat: Re: Pluskwa pegasus
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 10.01.2022 o 09:58, Personalidade Onisciente pisze:
    > trybun wrote...
    >

    > Jest kilka(naście) sposobów sprawdzenia
    >

    > Wklep *#21# ? chwilę odczekaj do pojawienia się
    > informacji o przekierowaniach (używane też przez
    > ,,pluskwy").
    >
    > Wyłączenie przekazywania #21# (i oczywiście
    > ,,podniesienie" słuchawki ( ? )).

    A jest jakiś sposób na wykrycie obecności Pegaza (usa) w telefonie?

  • 3. Data: 2022-01-10 11:04:48
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 10/01/2022 10:29, trybun wrote:
    > A jest jakiś sposób na wykrycie obecności Pegaza (usa) w telefonie?

    W/g przekazu medialnego z TVP, wystarczy sprawdzić, czy masz jedną z
    tych aplikacji:

    https://play.google.com/store/search?q=nes&c=apps&hl
    =en&gl=US

  • 4. Data: 2022-01-10 11:50:13
    Temat: Re: Pegaz (sus)?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Whats-app?

    -----

  • 5. Data: 2022-01-10 11:57:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 10 Jan 2022 09:19:53 +0100, w <srgq76$2ps$1@gioia.aioe.org>, trybun
    <M...@j...cb> napisał(-a):

> [...]
    > przynosiło. A więc pytanie o jakieś potencjalne dziadostwo które zalęgło
    > niedawno się w Motce i które tak drenuje baterię przy włączonym

    Sprawdź sobie transfer danych mobilnych w telefonie (choćby przez serwis
    operatora).

    > Też tak macie na swoich telefonach?

    Nie wiem, ale kiedyś jak chciałem mieć długą żywotność baterii to przełączałem
    się na EDGE.

  • 6. Data: 2022-01-11 12:10:28
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 10.01.2022 o 11:04, heby pisze:

    > W/g przekazu medialnego z TVP, wystarczy sprawdzić, czy masz jedną z
    > tych aplikacji:
    >
    > https://play.google.com/store/search?q=nes&c=apps&hl
    =en&gl=US

    TVP kłamie. Bez względu na to w jakim temacie trzeba postrzegać to coś
    co sie przedstawia jako "polska telewizja" jako bezwstydnych kłamców i
    propagandzistów.

  • 7. Data: 2022-01-11 12:10:42
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 10.01.2022 o 11:09, Personalidade Onisciente pisze:
    > trybun wrote...
    >

    > ,,Mobile Verification Toolkit"

    Przepraszam, że co?

  • 8. Data: 2022-01-11 12:13:30
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 10.01.2022 o 11:57, r...@k...pl pisze:

    > Sprawdź sobie transfer danych mobilnych w telefonie (choćby przez serwis
    > operatora).

    Sprawdzałem już działanie telefonu pod kątem anomalii i nic nie
    zauważyłem.  Na to zwiększenie wydajności baterii po wyłączeniu LTE
    wpadłem przypadkiem.  Ale to chyba normalne że ktoś poważny nie będzie
    robił szpiegowskiego programu który można wykryć pierwszym z brzegu
    programem diagnostycznym.. a także nie może transfer internetowy
    wyraźnie wzrosnąć, szpicel o ile oczywiście jest to pewnie swój transfer
    podkleja pod inne aplikacje telefonu.

    > Nie wiem, ale kiedyś jak chciałem mieć długą żywotność baterii to przełączałem
    > się na EDGE.

    Tak, ale wzrost wydajności baterii nie był aż tak duży.

  • 9. Data: 2022-01-11 12:47:13
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 11 Jan 2022 12:13:30 +0100, w <srjooq$vi0$3@gioia.aioe.org>, trybun
    <M...@j...cb> napisał(-a):

    > Tak, ale wzrost wydajności baterii nie był aż tak duży.

    U mnie był duży.

  • 10. Data: 2022-01-11 17:20:13
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-11-stycznia-2022 o 12:10, trybun pisze:

    > TVP kłamie. Bez względu na to w jakim temacie trzeba postrzegać to coś
    > co sie przedstawia jako "polska telewizja" jako bezwstydnych kłamców i
    > propagandzistów.

    Za bardzo się skupiasz na jednym nadawcy. Oglądaj coś więcej aby wyrobić
    sobie szersze zdanie o mediach ;-)