  • 1. Data: 2023-11-09 14:19:14
    Temat: Można merytorycznie porozmawiać o ekologii?
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Można

    Komu nie zależy na klimacie? Jakub Dymek, Dwie Lewe Ręce

    https://www.youtube.com/watch?v=A2KwYSVjn6M

  • 2. Data: 2023-11-09 16:29:41
    Temat: Re: Z tobą? Nie da się.
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    LOL

    --
    Jacek

  • 3. Data: 2023-11-09 18:33:56
    Temat: Re: Można merytorycznie porozmawiać o ekologii?
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 09.11.2023 o 14:19, _Master_ pisze:
    > Można
    Nudzisz

  • 4. Data: 2023-11-10 10:12:34
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-09 o 18:33, io pisze:
    > Nudzisz

    Łe nu dy bo nie można pobić ekofaszystowskiej piany?

    Myjk! zanim się odezwiesz obejrzyj do końca.
    Dowiesz się czegoś o świecie i jak ma się do niego Twoja religia ;-)

  • 5. Data: 2023-11-10 21:46:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 10 Nov 2023 10:12:34 +0100, _Master_

    > Myjk! zanim się odezwiesz obejrzyj do końca.

    Nie klikam w linki serwowane przez takie
    faszystowskie konfederackie kurwy jak ty.

    > Dowiesz się czegoś o świecie i jak
    > ma się do niego Twoja religia ;-)

    I znowu projekcja. Weź się za robotę zamiast pierdolić głupoty
    w internetach, parszywy nierobie. I weź w końcu przytocz gdzie
    ta twoja łżekonfedera przed tuskiem o ukrazbożu mówiła, kłamczuszku.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 6. Data: 2023-11-10 21:55:18
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-10 o 21:46, Myjk pisze:
    > Nie klikam w linki serwowane przez takie
    > faszystowskie konfederackie kurwy jak ty.

    I to jest twój błąd bo rozmawiają tam ludzie z lewej strony dyskursu
    politycznego.

    Może to by Cię trochę uspokoiło i przestałbyś się zachowywać jak srający
    Żyd na schodach kościoła ;p)

    I pamiętaj:
    30% elektoratu ogląda TVN
    za to tylko 8% elektoratu PO ogląda TVP ;-)

  • 7. Data: 2023-11-10 22:02:24
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 10 Nov 2023 21:55:18 +0100, w <uim50e$rsj$3$chmurka8@news.chmurka.net>,
    _Master_ <...@...pl> napisał(-a):

    > I to jest twój błąd bo rozmawiają tam ludzie z lewej strony dyskursu
    > politycznego.

    To powód by oglądać przygłupów?

  • 8. Data: 2023-11-10 23:00:07
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 10 Nov 2023 21:55:18 +0100, _Master_

    > I to jest twój błąd

    Twoim błędem było notoryczne kłamanie na potrzeby
    faszystowskiej łżekonfederackiej kampanii.

    Weź się za rzetelną pracę, nierobie,
    i skończ w końcu zasrywać newsy swoją
    faszystowską antypolską religią.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 9. Data: 2023-11-10 23:27:19
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-10 o 23:00, Myjk pisze:
    > Fri, 10 Nov 2023 21:55:18 +0100, _Master_

    > Twoim błędem było notoryczne kłamanie na potrzeby
    > faszystowskiej łżekonfederackiej kampanii.

    Masz prawo do takiego zdania.
    Tylko tyle i aż tyle.

    Nic na to nie poradzę że za mną łazisz niezależnie czy krytykuję lewicę,
    zetesel, PiS czy PO.

    Jak piszę że w 2024 będą nowe unijne podatki to też KŁAMIĘ?

    Idź się lecz człowieku

  • 10. Data: 2023-11-11 16:44:56
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 10 Nov 2023 23:27:19 +0100, _Master_

    > Masz prawo do takiego zdania.

    Oczywiście że mam, na szczęście konfa nie rządzi, więc z łaski swojej,
    swojego synka częstuj takimi cennymi informacjami, nadmieniająć że jak
    konfedera się dobierze do władzy, to część ludzi swojego zdania mieć nie
    będzie mogło.

    > Tylko tyle i aż tyle.
    > Nic na to nie poradzę że za mną łazisz

    Pięćdziesięcioletni konfederacki debilu, to ty założyłeś
    dwa wątki o mnie -- a to mnie zarzucasz łażenie za tobą?
    Idź się lecz konfederacki debilu.

    > niezależnie czy krytykuję lewicę,
    > zetesel, PiS czy PO.

    Problem w tym że nie krytykujesz W OGÓLE największych debili z tej bandy,
    czyli faszystowskiej socjalistycznej łżekonfedery, partii homofobów,
    antysemitów, dewiantów lubiących małe dzieci, antykobiet i antypolaków.

    > Jak piszę że w 2024 będą nowe unijne podatki

    Podatki były, są i będą -- twoje zdziwienie że pojawiają się nowe podatki
    aby np. wymusić na ludziach aby odchodzili od trucia siebie i innych,
    dzięki czemu mniej będzie szło wtedy z podatków na leczenie, które
    aktualnie najbardziej nas drenuje z pieniędzy, jest absurdalne.

    > to też KŁAMIĘ?

    Mam taki cytat dla ciebie, stara konfederacka kurwo, ciekawe czy zgadniesz
    z kogo to: "Doświadczenie uczy że jak raz kłamał to będzie kłamał dalej."
    Idealnie się to do ciebie odnosi, od kwestii ukrazboża i że konfa przed
    tuskiem o tym ostrzegała, przez brednie o freonach w pompach ciepła, przez
    samochody elektryczne aż po wodór.

    > Idź się lecz człowieku

    Projekcja numer tysiącpińćsetstodziewinćset.

    Weź się za rzetelną pracę, nierobie, i skończ w końcu
    zasrywać newsy swoją faszystowską konfederacką antypolską
    religią.

    --
    Pozdor
    Myjk