  • 41. Data: 2018-02-09 20:17:54
    Temat: Re: Multiplekser przełączający grupę linii
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2018-02-09 o 14:15, J.F. pisze:

    > VFD ? Przeciez one emisje traca, byc moze proznie, a i przepalic wlokno
    > latwo, czy np urwac przy upadku.

    VFD w sprzęcie AGD/RTV sprzed 20-30 lat świecą jak nowe. I to działając
    24x365 (kuchnie i kuchenki!).

    MJ

  • 42. Data: 2018-02-09 23:38:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Atlantis,

    Friday, February 9, 2018, 9:41:23 AM, you wrote:

    > 74141? Prawdę mówiąc nie brałem go pod uwagę. Będzie sobie też radził ze
    > sterowaniem grupami LED-ów przy niskich napięciach, czy trzeba będzie
    > dodać osobne drivery, np. na MOSFET-ach?

    7442 lub 45

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 43. Data: 2018-02-11 14:13:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 9 Feb 2018 20:17:54 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

    > VFD w sprzęcie AGD/RTV sprzed 20-30 lat świecą jak nowe. I to działając
    > 24x365 (kuchnie i kuchenki!).

    Wstrzasow nie maja, to wlokno bezpieczne ... ale moze faktycznie
    dobrze ktos zrobil, ze na technologii VFD lampe foniczna zrobil :-)

    Technologia ta sama co w zwyklych lampach, a one przeciez wieczne nie
    byly.

    J.