  • 11. Data: 2009-12-13 16:01:36
    Temat: Re: N za 48 zł - gdzie haczyk
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    news:hg2n3o$tq5$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "MM" <m...@p...change.hand> napisał w wiadomości

    > Znaczy co jeszcze wymyślono poza tymi 5 czy 6, które są w Komfortowym w
    > Cyfrze, kosztującym 35 zł?
    > Z których i tak zazwyczaj ogląda się 1?

    Cyfra+ z niewiadomych przyczyn nie chce dołączyć kanału Boomerang który jest
    w n-ce i CP. A tak w ogóle to te kanały dla dzieci powinny być dostępne w
    bezpłatnej DVB-T to że wyszkolono Polaków że mają oglądać reklamy w kółko
    lecące na kanałach dziecięcych i do tego jeszcze płacić miesięczny haracz to
    jest szczyt wyduszania kasy z ludzi...Dzieje sie tak dlatego ze nie ma
    zadnego kanału dla dzieci dostepnego za darmo...

  • 12. Data: 2009-12-13 16:02:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 13 Dec 2009 16:58:09 +0100, Krzysiak napisał(a):

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    4683 (20091213) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Byłbyś proszę uprzejmy coś zrobić z tym reklamowym spamem wysyłanym z
    twojego komputera na grupę?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 13. Data: 2009-12-13 16:23:54
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Mamut pisze:

    > masz racje, kazdy woli cos innego.
    > Wiekszosc woli Cyfre.

    przestań.
    cyfra to obecnie najstarsza platforma cyfrowa, a najwięcej to chyba
    ma polszmat bo uchodzi za najtańszy.
    cyfra to był prestiż

    Nie wiem czy nka ma lepszą eferte kanalow dla
    > dzieci, ale w komfortowym jest ich chyba 5 lub 6.
    > Pozostała zawartosc pakietu przewyzsza nke na pewno.

    nie rozśmieszaj mnie, bo dostane zajadów.
    cyfra ma jako jedyna mini, a niektórym ta tym kanale zależy.
    5 lub 6, tam jest 2 razy więcej.

    poza tym każdy ogląda to co chce.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 12, Gnome, Compiz-Fusion

  • 14. Data: 2009-12-13 16:25:52
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > To już sam musisz zdiagnozować odchyły swojej rodziny.

    sam sprawdź odchyły swojej rodziny.
    uważasz, że każdy kto wybiera inną platforme od cyfry
    ma coś z debila?

  • 15. Data: 2009-12-13 16:28:21
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Mamut pisze:

    > bardzo jestem ciekawy co takiego jest w n czego nie ma w pelnym
    > pakiecie cyfry.

    ceny !!!!
    gdyby nie konkurencja dalej płącili byście po 150 w zwyż za m-c
    i ta bez żadnego kanału hd.
    znam cyfre od początku i wiem jak lubią kasować.
    zapomnieliście o słynnych straszakach krukiem??

    Hmmm na mysl przychodzi mi tylko ten ruski kanal

  • 16. Data: 2009-12-13 17:48:26
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    > cyfra to obecnie najstarsza platforma cyfrowa, a najwięcej to chyba

    nie
    Polstat jest najstarsza platforma cyfrowa

  • 17. Data: 2009-12-13 17:55:47
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    | bardzo jestem ciekawy co takiego jest w n czego nie ma w pelnym
    | pakiecie cyfry. Hmmm na mysl przychodzi mi tylko ten ruski kanal
    | "wojna i pokoj" Ogladalnosc kilka tysiecy osob w kraju ...

    kino radzieckie nalezalo do najpopularniejszych wsrod polskiej widowni
    byly to miliony

    roznica miedzy holiłódem niewielka

    widze, ze mity z DTV zacieraja rzeczywistosc

  • 18. Data: 2009-12-13 18:00:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mamut" <c...@g...com> napisał w wiadomości news:

    >bardzo jestem ciekawy co takiego jest w n czego nie ma w pelnym
    >pakiecie cyfry. Hmmm na mysl przychodzi mi tylko ten ruski kanal
    >"wojna i pokoj" Ogladalnosc kilka tysiecy osob w kraju

    Tak dużo?
    No się nie spodziewałem, to zaskoczenie.
    Choć w sumie pląsy z gwiazdami też ktoś ogląda....

    > i chyba nsport- oprocz 4 meczy LM lecacych w kółko przez caly tydzien

    Które są równiez na Polsacie Sport....

  • 19. Data: 2009-12-13 18:02:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > Cyfra+ z niewiadomych przyczyn nie chce dołączyć kanału Boomerang który
    > jest w n-ce i CP.

    A co takiego w nim jest, że ma być lepszy od 6 innych takich samych?

> [...]
    > szczyt wyduszania kasy z ludzi...Dzieje sie tak dlatego ze nie ma zadnego
    > kanału dla dzieci dostepnego za darmo...

    Tu masz rację, brak programu dziecięcego fta to duży problem.
    A TVP mogłaby coś takiego uruchomić korzystając tylko ze swoich archwiwów.
    Za darmo praktycznie.
    Kto by nie chciał Reksia, Bolków i Lolków i innych Misiów Uszatków
    dzieciakom pokazać?

  • 20. Data: 2009-12-13 18:04:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > sam sprawdź odchyły swojej rodziny.
    > uważasz, że każdy kto wybiera inną platforme od cyfry
    > ma coś z debila?

    A jak inaczej określisz robienie czegoś bez wyraźnego i sensownego powodu?
    Zresztą rodzina, wśród której nikogo nie interesuje piłka to kolejny dowód.