  • 1. Data: 2009-12-07 13:56:14
    Temat: [NTG] O samochodach ale warto przeczytac
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-przebieg-
    18-mln-km-smiga-az-milo,nId,64454

    Dobry artykul wiec polecam. Polska ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki
    http://tinyurl.com/yvjtdk

  • 2. Data: 2009-12-07 15:18:50
    Temat: Re: O samochodach ale warto przeczytac
    Od: nightwatch77 <r...@g...com>

    Ktoś spawał motocykl z ćwiartek? Nie mogę sobie dać rady z felgami...

  • 3. Data: 2009-12-07 16:13:04
    Od: " Bartek" <b...@g...pl>

    nightwatch77 <r...@g...com> napisał(a):

    > Kto=B6 spawa=B3 motocykl z =E6wiartek? Nie mog=EA sobie da=E6 rady z felgam=
    > i...

    Artykuł wyssany z palca. Przynajmniej ten merol to jakas bajka - 1.800.000 km
    w 5 lat?

    A co do spawania motocykli - poczytaj o BMW. GS1200 zrobiony z dwóch to nic
    nadzwyczajnego.

    B.

  • 4. Data: 2009-12-07 16:54:22
    Temat: Re: [NTG] O samochodach ale warto przeczytac
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Użytkownik "marider" <marider@CUT_go2.pl> napisał w wiadomości
    > http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-przebieg-
> [...]

    Pieprzenie kotka..... ten 5 letni Mercedes musiałby dziennie robić prawie
    1000 km żeby mieć po 5 latach 1,8 mln......

  • 5. Data: 2009-12-07 16:59:07
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Artykuł wyssany z palca. Przynajmniej ten merol to jakas
    > bajka - 1.800.000 km
    > w 5 lat?

    Jak to bajka... to przecież wychodzi niecałe 1000km dziennie
    (codziennie przez 5 lat) a koleś piszę że niemcy robią 1000km w
    6h ;))))) więc to wygląda wiarygodnie, przecież przy 1000km/6h
    można zrobić 4x tyle ;)

    --

    Dawid

  • 6. Data: 2009-12-07 17:41:17
    Od: pitergrin <p...@g...com>

    On 7 Gru, 17:13, " Bartek" <b...@g...pl> wrote:

    > A co do spawania motocykli - poczytaj o BMW. GS1200 zrobiony z dwóch to nic
    > nadzwyczajnego.
    >
    > B.
    >
    > --

    A co Ty chcesz spawać w GS 1200 ? Ten kawalątek aluminium zwany
    ramą ? I co to za filozofia poskładać jeden z dwóch gdy konstrukcja
    modułowa ?
    P.

  • 7. Data: 2009-12-07 19:56:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 07 Dec 2009 16:13:04 +0000, osobnik zwany Bartek
    wystukał:

    > A co do spawania motocykli - poczytaj o BMW. GS1200 zrobiony z dwóch to
    > nic nadzwyczajnego.

    znaczy silnik plus zadupek? bo ramy tam nie ma :)

  • 8. Data: 2009-12-07 22:35:57
    Od: robertbig <r...@w...pl>

    On 7 Gru, 16:18, nightwatch77 <r...@g...com> wrote:
    > Ktoś spawał motocykl z ćwiartek? Nie mogę sobie dać rady z felgami...

    taa. znam takich.
    a o felgach to historia....

  • 9. Data: 2009-12-08 01:48:21
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    J.S pisze:
    > Pieprzenie kotka..... ten 5 letni Mercedes musiałby dziennie robić prawie
    > 1000 km żeby mieć po 5 latach 1,8 mln......

    Nie mowie ze nie, ale ogolnie artykul jest napisany z sensem i po
    prawdzie. Tymbardziej ze w motocyklach nie takie rzezby i "handlarzy"
    sie spotyka.

    Pzdr
    PS: kupilem w zeszlym miesiacu samochod w Polsce, przebieg ma oryginalny
    i ogolnie autko zadbane (ze Szwajcarii + full historia oraz ksiazki,
    papiery, instrukcje, serwisy itd) wiec moge powiedziec ze mi sie udalo
    co raczej jest w tym kraju rzadkoscia jesli chodzi rowniez o takie
    zakupy. Mam szczescie ;)
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 10. Data: 2009-12-08 04:59:16
    Od: AlF <s...@g...com>

    marider wrote:
    > http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-przebieg-
    18-mln-km-smiga-az-milo,nId,64454

    1800000 km - musial miec licznik przekrecowny ;-)