  • 1. Data: 2020-08-17 21:38:23
    Temat: NVIDIA USB Type-C Port Policy Controller
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    NVIDIA USB Type-C Port Policy Controller

    Nie udało mi się zainstalować tylko tego urządzenia pod w81
    Stery są tylko pod win10 i win7

    https://www.nvidia.com/en-us/drivers/results/162978/
    https://www.nvidia.com/en-us/geforce/forums/game-rea
    dy-drivers/13/285972/drivers-port-usb-type-c-missing
    -drivers-41634-for-/

    nvppc.inf
    UcmCxUcsiNvppc.sys

    Co to urządzenie robi?

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 2. Data: 2020-08-17 23:25:34
    Temat: Re: NVIDIA USB Type-C Port Policy Controller
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 17/08/2020 20:38, PiteR wrote:
> [...]
    > https://www.nvidia.com/en-us/geforce/forums/game-rea
    dy-drivers/13/285972/drivers-port-usb-type-c-missing

    "After some research on the Web this corresponds to the new usb-C port
    that they added to the back of the card."

    A więc masz w karcie graficznej port USB C, który nie działa, bo nie ma
    sterowników pod Windows 8.1. Zgadza się?
    Przez USB C można wysyłać obraz zupełnie jak przez HDMI, DP, DVI etc.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 3. Data: 2020-08-17 23:27:27
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 17/08/2020 22:25, pioruns wrote:

> [...]

    Czytam sobie dalej pod linkiem do forum które sam podałeś, ten port USB
    jest do urządzeń VR i tym podobne, wszystko na talerzu podane.
    Jakichkolwiek niejasności brak.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 4. Data: 2020-08-18 00:06:59
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rheso0$ho0$2$pioruns@news.chmurka.net>
    user pioruns pisze tak:

    > Czytam sobie dalej pod linkiem do forum które sam podałeś, ten
    > port USB jest do urządzeń VR i tym podobne, wszystko na talerzu
    > podane. Jakichkolwiek niejasności brak.

    No to dziś się dokształciłeś ;)

  • 5. Data: 2020-08-18 00:07:58
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rheskf$ho0$1$pioruns@news.chmurka.net>
    user pioruns pisze tak:

    > A więc masz w karcie graficznej port USB C, który nie działa, bo
    > nie ma sterowników pod Windows 8.1. Zgadza się?

    Nie.

    > Przez USB C można wysyłać obraz zupełnie jak przez HDMI, DP, DVI
    > etc.

    acha

  • 6. Data: 2020-08-18 11:53:11
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 17/08/2020 23:07, PiteR wrote:
    > in <news:rheskf$ho0$1$pioruns@news.chmurka.net>

    > Nie.

    No to olej sprawę :)

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 7. Data: 2020-08-21 19:25:45
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rhg8e8$anl$1$pioruns@news.chmurka.net>
    user pioruns pisze tak:

    > No to olej sprawę :)

    ale jak to tak tatko?
    mieć wykrzyknik w diwajsach? czy to uchodzi?

    port jest na mobo ale widać nvidia się do niego przyznaje.

    tak zlałem to

    gorzej że panel nvidia się nie otwiera :/
    po przejęciu folderu można kliknąć nvcplui.exe i otworzy
    User widzi pli a system nie widzi. Wot tiechnika ;)

    --
    Piter

    Dlaczego się nie zatrzymałeś?
    To pułapka. Widziałeś kiedyś zepsutego Della?

  • 8. Data: 2020-08-21 23:07:38
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 21/08/2020 18:25, PiteR wrote:

> [...]
    > po przejęciu folderu można kliknąć nvcplui.exe i otworzy
    > User widzi pli a system nie widzi. Wot tiechnika ;)

    Dlatego własnie nie używałem, Millenium, Visty ani potworka 8.1. Szkoda
    nerwów.
    Ostatni dobry Windows to 7, posiedziałem parę lat na Win10 a teraz tylko
    Linux.

    --
    pozdrawiam, pioruns