  • 1. Data: 2020-08-12 11:55:04
    Temat: Pavilion 17 - nie startuje
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    Witam,

    Jest laptop HP Pavilion 17, stał nieużywany kilkanaście m-cy, przedtem
    normalnie działał i został po prostu "porzucony" na rzecz nowszego sprzętu.
    Teraz przyszedł czas, żeby go komuś przekazać i ...laptop nie startuje.
    Jedyny objaw jaki widzę to po naciśnięciu power dioda przy gnieździe
    zasilania mruga trzykrotnie i cisza. Gdy zasilanie nie jest podpięte to
    nawet ta dioda nie mruga.
    Niestety nie wiem jaki dokładnie to jest model czy odmiana, bo
    oczywiście po co miałoby HP to napisać, a Pavilionów 17 jest kilkanaście
    jak widzę.
    Wyczytałem na stronie HP, może to być problem baterii i że w niektórych
    ich lapkach można ją zresetować przytrzymując powera przez 15 sekund,
    jednak nic to nie dało.

    Czy ktoś ma jakiś inny pomysł?

    --
    pzdr
    Roman

  • 2. Data: 2020-08-12 13:02:29
    Temat: Re: Pavilion 17 - nie startuje
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-08-12, Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> wrote:
> [...]
    > Wyczytałem na stronie HP, może to być problem baterii i że w niektórych
    > ich lapkach można ją zresetować przytrzymując powera przez 15 sekund,

    A bez wpiętej baterii?

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2020-08-12 13:34:49
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    > A bez wpiętej baterii?

    Dokładnie to samo, także ledzik miga potrójnie i nic.

    --
    pzdr
    Roman

  • 4. Data: 2020-08-12 13:50:20
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    RTFM.

    -----

  • 5. Data: 2020-08-12 14:01:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Aug 2020 11:55:04 +0200, Roman Tyczka napisał(a):

    > Jest laptop HP Pavilion 17, stał nieużywany kilkanaście m-cy, przedtem
    > normalnie działał i został po prostu "porzucony"

    Najwyraźniej jednak nie porzucony z powodu nowego tylko jednak z powodu
    awarii. Możliwości diagnostyczne są skromne. Jak podasz producentowi S/N
    i objawy (te 3 mignięcia) może się okazać że one coś znaczą. Możesz też
    spróbować usunąć dysk. Ogólnie, jak BIOS nie startuje, płyta główna
    leży.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2020-08-12 14:11:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-08-12, Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> wrote:

    > Dokładnie to samo, także ledzik miga potrójnie i nic.

    https://h30434.www3.hp.com/t5/Notebook-Software-and-
    How-To-Questions/G72-Laptop-AC-Power-LED-Light-Blink
    s-3-Times-What-does-this/td-p/6062386

    The LED flashing three times just means that it knows that there is a
    battery there, but it doesn't have enough power to run the laptop.

    [..]

    Ale przewiń do sekcji "Rozwiązanie" bo tam też są dziwne rzeczy...

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2020-08-12 21:24:43
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

> [...]
    >
    > [..]
    >
    > Ale przewiń do sekcji "Rozwiązanie" bo tam też są dziwne rzeczy...

    Dzięki, ostatecznie okazało się, że to był zasilacz. Zdechł na bezrobociu.

    --
    pzdr
    Roman