  • 1. Data: 2011-05-12 09:18:54
    Temat: Polecany zestaw naprawczy do opon?
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    witam,
    jakowas wskazowka?
    co sie sprawdzilo a co do dupy jest/bylo?
    dzieki z gorki

    pees.
    tak wiem, ze lepiej nie dziurawic opon ;]
    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 2. Data: 2011-05-12 09:29:55
    Temat: Re: Polecany zestaw naprawczy do opon?
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 12 May 2011 11:18:54 +0200) ktos podajacy sie za sowa
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > witam,
    > jakowas wskazowka?
    > co sie sprawdzilo a co do dupy jest/bylo?
    > dzieki z gorki

    Opona z detka czy bez? Bo jesli bez to sa male szanse, ze zadziala
    magiczny spraj.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 3. Data: 2011-05-12 09:30:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-12, sowa <m...@p...onet.pl> wrote:
    > witam,
    > jakowas wskazowka?
    > co sie sprawdzilo a co do dupy jest/bylo?
    > dzieki z gorki

    Mam taki:
    http://www.moto-akcesoria.pl/awaryjny-zestaw-naprawc
    zy-do-opon-motocyklowych-bezdetkowych,p,11567

    Testowany u Tytusa w skuterze, ponoc dziala do tej pory. Dobrze by bylo
    kupic wiekszy naboj CO2, bo tymi malymi dwoma w tylnym kole 180/190 nabijesz
    gora 0.5atm.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2011-05-12 09:33:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-12, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > Opona z detka czy bez? Bo jesli bez to sa male szanse, ze zadziala
    > magiczny spraj.

    Te spraje to gownowarte. Kiedys zlapalem gozdzia, kupilem na Shellu
    magiczny spray za 35 PLN, wg. instrukcji ustawilem dziura do dolu,
    rozpoczalem proces napelniania, sie pompowalo, nic nie syczalo - mowie
    bedzie dobrze ;-) Jak tylko odwrocilem kolo ze dziurka zjechala z
    podloza zaczela sie piekna gorka tego swinstwa formowac za kolem, pisalo
    by rozpoczac jazde no to rozpoczalem zostawiajac za soba pieknie
    uformowane kulki tej pianki ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2011-05-12 09:35:18
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-12 11:29, Piotr Klimek pisze:

    > Opona z detka czy bez?

    bez

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 6. Data: 2011-05-12 09:42:16
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-12 11:30, AZ pisze:

    > Mam taki:
    > http://www.moto-akcesoria.pl/awaryjny-zestaw-naprawc
    zy-do-opon-motocyklowych-bezdetkowych,p,11567

    sie wlasnie nad podobnym zastanawiam;]:
    http://moto.allegro.pl/duzy-zestaw-naprawczy-opon-wu
    lkanizator-i1598604585.html

    > kupic wiekszy naboj CO2, bo tymi malymi dwoma w tylnym kole 180/190 nabijesz
    > gora 0.5atm.

    w tym w/w sa czy naboje...
    poza tym ja waski jestem:) - 160/60

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 7. Data: 2011-05-12 09:46:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-12, sowa <m...@p...onet.pl> wrote:

    > sie wlasnie nad podobnym zastanawiam;]:
    > http://moto.allegro.pl/duzy-zestaw-naprawczy-opon-wu
    lkanizator-i1598604585.html

    No fajny, w tym moim zamiast latek masz drugi arkuszyk sznurkow.

    > w tym w/w sa czy naboje...
    > poza tym ja waski jestem:) - 160/60

    W moim tez sa czy naboje ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2011-05-12 09:47:12
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 12 May 2011 11:35:18 +0200) ktos podajacy sie za sowa
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > bez

    No to czasami dzialaja magiczne spraje. Te zestawy, ktore proponujesz
    pewnie daja wieksza szanse na powodzenie naprawy, ale tez wypadaloby sobie
    to przecwiczyc na spokojnie.

  • 9. Data: 2011-05-12 09:50:44
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-12 11:46, AZ pisze:

    > No fajny, w tym moim zamiast latek masz drugi arkuszyk sznurkow.

    no wlasnie ;]
    ale z drugiej strony - latek nie bede uzywal przeciez ...
    a jeden sznurek (+ 2,3 ktore napewno popsuje) powinno starczyc..

    czy kiedys nie bylo grzybkow zamiast sznurkow?

    aaaa wogole to nie chce dziur w oponach;]

    > W moim tez sa czy naboje ;-)

    co slepemu bez okularow:))

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 10. Data: 2011-05-12 09:52:39
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-12 11:47, Piotr Klimek pisze:

    > No to czasami dzialaja magiczne spraje.

    tylko, ze pozytywne opinie to tylko jakby producenci i ew. sprzedawcy
    daja...

    > Te zestawy, ktore proponujesz
    > pewnie daja wieksza szanse na powodzenie naprawy, ale tez wypadaloby sobie
    > to przecwiczyc na spokojnie.

    a masz jakas dziurawa oponke?;]

    --
    pozdrawiam serdecznie