  • 1. Data: 2010-08-12 21:53:24
    Temat: Na czym polega haczyk?
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>

    znalazłem takie ogłoszenie:
    http://otomoto.pl/subaru-b9-tribeca-nowy-najtaniej-C
    13396112.html
    z tego co rozumiem, jest to nowa tribeca, składana pod moje zamówienie,
    itd. nie używane, nie z komisu.
    jak na subaru.pl były ceny tribec (teraz nie widzę) to kosztowała około
    100k pln więcej.

    na czym polega różnica? gdzie jest haczyk?

    depesz

    --
    Linkedin: http://www.linkedin.com/in/depesz / blog: http://www.depesz.com/
    jid/gtalk: d...@d...com / aim:depeszhdl / skype:depesz_hdl / gg:6749007

  • 2. Data: 2010-08-12 22:12:28
    Temat: Re: Na czym polega haczyk?
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-08-12 21:53, hubert depesz lubaczewski pisze:
> [...]
    > 100k pln więcej.
    >
    > na czym polega różnica? gdzie jest haczyk?

    Do CENY Netto należy doliczyć:
    - Podatek akcyzowy (18,6%)
    - Podatek VAT (22%)
    - Koszty dodatkowe, tj. transport pod dom klienta, tłumaczenie
    dokumentów, ubezpieczenie Cargo, usługa brokerska, itd.

  • 3. Data: 2010-08-12 22:24:36
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 12 Sie, 21:53, hubert depesz lubaczewski <d...@d...com> wrote:
> [...]
    > 100k pln więcej.
    >
    > na czym polega różnica? gdzie jest haczyk?

    samochody najprawdopodobniej kupowane u dilerów Subaru na Litwie. Ceny
    tam są ZNACZNIE niższe niż w Polsce. Ja swojego Forestera kupiłem w
    sumie 6 tys. euro taniej niż w Polsce

  • 4. Data: 2010-08-12 22:40:07
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 12 Aug 2010 19:53:24 +0000, hubert depesz lubaczewski
    napisał(a):

    > na czym polega różnica? gdzie jest haczyk?

    Zwróć uwagę, iż podana jest cena netto - a do końca nie wiadomo co
    sprzedający rozumie pod tym pojęciem. Zadzwoń tam (jak jetseś
    zainteresowany) i dopytaj o szczegóły.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 5. Data: 2010-08-12 23:15:33
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 12 Sie, 22:40, Seba <s...@g...pl> wrote:

    > Zwróć uwagę, iż podana jest cena netto - a do końca nie wiadomo co
    > sprzedający rozumie pod tym pojęciem. Zadzwoń tam (jak jetseś
> [...]

    cena końcowa wychodzi około 192500 zł

  • 6. Data: 2010-08-13 10:20:21
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Użytkownik "hubert depesz lubaczewski" :
    > na czym polega różnica? gdzie jest haczyk?

    IMO nie ma tu haczyka bo i ceny wcale nie są jakieś super hiper okazyjne,
    Tak jak ktoś pisał mogą to być auta kupione za granicą a niestety jeśli chodzi o
    Subaru to prawie wszędzie za granicą jest taniej.
    Ja swoją B9 w niemieckim salonie kupiłem w zeszłym roku ponad 30% !!! taniej niż
    ta sama wersja w Polsce.
    Nie wynika to z jakiś kombinacji tylko z polityki firmy i chorych polskich
    przepisów.
    Szukając auta zauważyłem że ogromne różnice są również w przypadku Volvo XC90.
    Mówię oczywiście o niemieckim salonie.

    Pozdrawiam
    Piotr