  • 1. Data: 2010-08-12 17:44:25
    Temat: Zmiana nr rej.
    Od: JS <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    czy auto, którego nowy właściciel podlega pod ten sam Wydział
    Komunikacji co poprzedni, MUSI mieć zmieniony numer rejestracyjny, czy
    może zostać przy starym?

    pzdr
    JS

  • 2. Data: 2010-08-12 17:53:05
    Temat: Re: Zmiana nr rej.
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-12 17:44, JS pisze:
    > Witam,
    > czy auto, którego nowy właściciel podlega pod ten sam Wydział
    > Komunikacji co poprzedni, MUSI mieć zmieniony numer rejestracyjny, czy
    > może zostać przy starym?

    Zostaje przy starym.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1181081583.html

  • 3. Data: 2010-08-12 18:18:38
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Witam,
    > czy auto, którego nowy właściciel podlega pod ten sam Wydział
    > Komunikacji co poprzedni, MUSI mieć zmieniony numer rejestracyjny, czy
    > może zostać przy starym?

    o ile jest to biała tablica to mozesz sobie zostawić stare.

  • 4. Data: 2010-08-12 19:07:59
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 12.08.2010 18:18, BearBag pisze:

    > o ile jest to biała tablica to mozesz sobie zostawić stare.

    Z czarną też tak jest.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 5. Data: 2010-08-12 19:17:59
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2010-08-12 19:07, Artur 'futrzak' Maśląg pisze:

    > Z czarną też tak jest.

    Przypuszczam, ze watpie.

    Nie ma obowiazku wymiany tablic przy wyrabianiu nowego dowodu (kradziez,
    zagubienie, brak miejsc na pieczatki), ale podczas przerejestrowywania
    pojazdu o wyznacznikach, takich jak miejsce rejestracji wymiana tablic
    na biale jest obowiazkowa.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 6. Data: 2010-08-12 19:20:00
    Od: "S P 1 Q X L" <SP1QXL@PL>

    > Z czarną też tak jest.

    Pieprzycie Hipolicie! Czarnych zachować przy sprzedaży NIE MOŻNA!!!

  • 7. Data: 2010-08-12 20:38:57
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-08-12 19:17, "Michał \"HoMMeR\" Paszek" pisze:

> [...]
    > zagubienie, brak miejsc na pieczatki), ale podczas przerejestrowywania
    > pojazdu o wyznacznikach, takich jak miejsce rejestracji wymiana tablic

    Jeżeli twierdzisz, że samochód zarejestrowany na tym samym
    terenie/gminie, w tym samym WK musi mieć tablice zmienione, to podaj
    podstawę prawną.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 8. Data: 2010-08-12 23:07:06
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2010-08-12 20:38, Artur Maśląg pisze:

    > Jeżeli twierdzisz, że samochód zarejestrowany na tym samym
    > terenie/gminie, w tym samym WK musi mieć tablice zmienione, to podaj
    > podstawę prawną.

    Podstawa prawna:
    ROZPORZĄDZENIE
    MINISTRA INFRASTRUKTURY

    z dnia 22 lipca 2002 r.

    w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów.

    (Dz. U. z dnia 21 sierpnia 2002 r.)

    § 6. 1. Rejestrując pojazd, z zastrzeżeniem ust. 2-4 i § 7, organ
    rejestrujący wydaje:
    1) dowód rejestracyjny,
    2) zalegalizowane tablice (tablicę) rejestracyjne,
    3) nalepkę kontrolną.
    2. W przypadku rejestracji czasowej pojazdu, o której mowa w art. 74
    ust. 2 pkt 1 ustawy, organ rejestrujący wydaje:
    1) pozwolenie czasowe,
    2) zalegalizowane tablice (tablicę) rejestracyjne,
    3) nalepkę kontrolną.
    3. W przypadku rejestracji czasowej pojazdu, o której mowa w art. 74
    ust. 2 pkt 2 ustawy, organ rejestrujący wydaje:
    1) pozwolenie czasowe,
    2) zalegalizowane tymczasowe tablice (tablicę) rejestracyjne.
    4. W przypadku rejestracji czasowej, o której mowa w art. 74 ust. 2 pkt
    3 ustawy, organ rejestrujący wydaje:
    1) pozwolenie czasowe badawcze,
    2) zalegalizowane tymczasowe tablice (tablicę) rejestracyjne badawcze.

    § 7. 1. W przypadku gdy pojazd posiada tablice rejestracyjne zgodne z
    wzorem określonym rozporządzeniem i wyróżnikiem powiatu właściwym dla
    organu dokonującego rejestracji oraz jest oznaczony nalepką kontrolną
    odpowiednią do posiadanych tablic, organ rejestrujący dokonuje jedynie
    legalizacji tych tablic.

  • 9. Data: 2010-08-13 03:20:08
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin S P 1 Q X L

    > Pieprzycie Hipolicie! Czarnych zachować przy sprzedaży NIE MOŻNA!!!

    Skąd wiesz, że to hipolit, skoro podpisał się futrzak?

    --
    ignorance is bliss

  • 10. Data: 2010-08-13 08:56:43
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "S P 1 Q X L" <SP1QXL@PL> napisał w wiadomości
    > Pieprzycie Hipolicie! Czarnych zachować przy sprzedaży NIE MOŻNA!!!

    A to dziwne jakieś. Poloneza sprzedałem ponad 4 lata temu, został też
    odsprzedany dalej. Kolejni właściciele przerejestrowywali na siebie. Dalej
    jeździ z tym samym numerem na czarnych tablicach.

    pozdr
    lublex