    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Nagrywanie rozmów i inne takie ... Android to g...o
    Date: Wed, 30 Dec 2020 19:11:00 +0100

    Jak w tytule,

    Sobie wymyśliłem a właściwie zostałem zmuszony przez sytuację, że
    zakończono wsparcie urządzeń z Windows Mobile 10, do nabycia jakiegoś
    wspieranego urządzenia. No i mam to co chciałem:
    - dual SIM
    - USB-C
    - ładowanie indukcyjne
    - dużo pamięci
    - aktualny Android
    - itp itd

    Do głowy mi jednak nie przyszło, że problemem współczesnego systemu
    operacyjnego może być blokowanie nagrywania rozmów. Jak dla mnie
    zupełnie naturalne jest, że kiedy nagrywa mnie firma do której dzwonię
    to i ja mogę ją sobie nagrywać. Tymczasem aktualne (a nawet nieco
    wcześniejsze) wersje Androida blokują to nagrywanie, tak że nie działają
    programy, które dotąd to umożliwiały. I tak znowu noszę dwa telefony:
    jeden współczesny by uruchamiać współczesne aplikacje, drugi z Windows
    Mobile by sobie nagrywać.

    Ostatnio mnie znowu ruszyło. Chciałbym jednak używać jednego smartfona.
    I trafiłem na materiały wskazujące na to, że LineageOS powinien
    domyślnie umożliwiać nagrywanie właśnie w Polsce. Prawda to?