  • 1. Data: 2018-01-24 11:49:13
    Temat: Najdroższe OC we Wrocławiu i Olsztynie
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Po ubiegłorocznej stabilizacji cen polis OC w 2018 roku spodziewane są
    podwyżki, ale nie będą one tak znaczące jak w latach 2015-2016 -
    oceniają eksperci mfind.pl. To efekt rosnących wypłat odszkodowań dla
    osób poszkodowanych w wypadkach. Dziś najwięcej za ubezpieczenie OC
    płacą kierowcy z Wrocławia - to ponad 1,5 tys. zł, z kolei najmniej ci
    Zielonej Góry, Rzeszowa i Białegostoku - ok. 800-900 zł.

    Dalej:

    https://www.facebook.com/notes/autopolska/kierowcy-m
    usz%C4%85-liczy%C4%87-si%C4%99-z-podwy%C5%BCkami-cen
    -oc-najwi%C4%99cej-za-ubezpieczenie-p%C5%82ac%C4%85-
    m/1508064852825332/

    krócej:
    https://tinyurl.com/y7mjenoq

    Ciekaw jestem dlaczego? Rozumiem - duża liczba stłuczek. A TU analizują,
    ile z nich zawinili tumani, a ile - hetmani?

    T.

  • 2. Data: 2018-01-24 12:16:00
    Temat: Re: Najdroższe OC we Wrocławiu i Olsztynie
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 24 stycznia 2018 11:49:20 UTC+1 użytkownik T. napisał:
> [...]
    > płacą kierowcy z Wrocławia - to ponad 1,5 tys. zł, z kolei najmniej ci
    > Zielonej Góry, Rzeszowa i Białegostoku - ok. 800-900 zł.

    Pomorze- 501 zł Aviva, Multipla 1,9jtd OC+nnw(jakiś assistance w cenie)

  • 3. Data: 2018-01-24 12:20:43
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Pomorze- 501 zł Aviva, Multipla 1,9jtd OC+nnw(jakiś assistance w cenie)

    Drugi koniec Polski: Małopolska seat cordoba 1,4 OC 530zł reszta jak wyżej

  • 4. Data: 2018-01-24 13:43:21
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-01-24 o 12:20, Bolko pisze:

    > Drugi koniec Polski: Małopolska seat cordoba 1,4 OC 530zł reszta jak wyżej

    Ale chyba podajecie z 60-prc. zniżką. A pewnie w tym tekście są "gołe" ceny.
    T.

  • 5. Data: 2018-01-24 14:00:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 24 stycznia 2018 13:43:29 UTC+1 użytkownik T. napisał:

    > Ale chyba podajecie z 60-prc. zniżką. A pewnie w tym tekście >są "gołe" ceny.

    Bo te żniżki to taki chłyt marketingopwy
    W ostatnich dniach kilka kalkulacji w różnych towarzystwach robiłem i chyba nigdzie
    nie pokazali "gołej" ceny

  • 6. Data: 2018-01-24 18:33:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** T. pisze tak:

    > Ale chyba podajecie z 60-prc. zniżką. A pewnie w tym tekście są
    > "gołe" ceny.

    Mam maksymalne zniżki 1.6 i adres w Olsztynie i jest 800zł.
    Te 500 to trafiło się jak ślepej kurze ziarnko.

    Niedługo nie będzie nigdzie zadnych 500. Będzie siedem z przodu co
    najmniej.

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 7. Data: 2018-01-24 18:50:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** T. pisze tak:

    > Ciekaw jestem dlaczego? Rozumiem - duża liczba stłuczek. A TU
    > analizują, ile z nich zawinili tumani, a ile - hetmani?

    Najbardziej wkurwiające jest rozchodzenie się cen.

    Kiedyś ludzie jeździli opelkami po Niemcu o małej wartości, do pracy,
    na wioskę, zakłusować na dzika, przewieźć pół świniaka od świagra.
    Ludzie kumaci i z refleksem. Wiedzieli dobrze. Rozwalę opelka to będę
    zaginał z buta w deszczu.

    Teraz korporacje lub sponsorzy dają drogie auta kompletnym matołom i
    swoim kurewkom-idiotkom. Plus wszystkomające ubezpieczenie.

    Taka idiotka po prostu wypada na zakręcie z drogi bo nie trafiła w
    asfalt. Drogie auto daje poczucie bezpieczeństwa i nie czuć prędkości.
    Sponsor pocieszy i odkupi takie samo.

    No i Lexus pognieciony a na naprawę muszą zrzucić się wszyscy bo bogaty
    bubek ich przyłączył do zabawy.

  • 8. Data: 2018-01-26 09:20:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 24 stycznia 2018 12:16:03 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Pomorze- 501 zł Aviva, Multipla 1,9jtd OC+nnw(jakiś assistance w cenie)

    Porobiłem sobie kilka kalkulacji dla mojego auta
    I tak:
    Aviva- oferta przedłużeniowa przysłana meilem- 590zł
    Kolejny meil żeby zalogować się do ich portalu. Loguje się i jest 501zł
    Pozostałe ceny:
    Link4-700zł
    Benefia- 955zł
    Proama 1540zł