  • 1. Data: 2018-01-24 12:22:01
    Temat: Wpływ assistance na składke
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Ostatnio odkryłem że mam assistance do 150km.
    Pytanie czy jak z niego będę miał wyższą polisę?

  • 2. Data: 2018-01-24 12:54:49
    Temat: Re: Wpływ assistance na składke
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 24 stycznia 2018 12:22:03 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
    > Ostatnio odkryłem że mam assistance do 150km.
    > Pytanie czy jak z niego będę miał wyższą polisę?

    "czy jak z niego skorzystam" rozumiem miało byc?
    Nie powinno być z tego tytułu zwyżki składki bo skorzystanie z assistance to nie
    zgłoszenie szkody i tego chociazby w UFG nie będzie widać.
    Aczkolwiek nie dam sobie ręki uciąć czy konkretny ubezpieczyciel jak zobaczy że w
    ubiegłym roiku assistance "pod korek" wykorzystałeś to nie podniesie skłądki
    Raczej mało prawdopodobne aby tak było ale jednak.

  • 3. Data: 2018-01-24 13:16:34
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 2018-01-24 o 12:22, Bolko pisze:
    > Ostatnio odkryłem że mam assistance do 150km.
    > Pytanie czy jak z niego będę miał wyższą polisę?

    W PZU wykorzystanie Assistance nie wpływało na składkę.

    yabba

  • 4. Data: 2018-01-24 13:56:29
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-01-24 o 12:22, Bolko pisze:

    > Ostatnio odkryłem że mam assistance do 150km.
    > Pytanie czy jak z niego będę miał wyższą polisę?

    Do 150 km, czy od 150 km?
    Bo jak mi się zepsuł kiedyś motorek, to przypomniałem sobie, że mam
    takie coś, jak assistance. Zadzwoniłem, a oni pytają gdzie jestem.
    Mówię, że w moim mieście, tylko po drugiej stronie rzeki. A oni, że nie
    przyślą lawety w ramach assistance, bo jestem za blisko domu.

  • 5. Data: 2018-01-24 15:17:13
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 24 stycznia 2018 13:56:29 UTC+1 użytkownik Poldek napisał:

> [...]
    > Mówię, że w moim mieście, tylko po drugiej stronie rzeki. A oni, że nie
    > przyślą lawety w ramach assistance, bo jestem za blisko domu.
    Kurcze aż muszę sprawdzić.
    Bo zakładałem że to jest limit kilometrów jakie może zrobić assistance.