  • 1. Data: 2020-06-10 12:10:49
    Temat: Najlepsze kamery IP pod względem jakości
    Od: Marek <f...@f...com>

    Czy ktoś ma rozeznanie,.jaka marka kamer spełnia następujące
    wymagania:

    -ptz najlepiej z zoomem optycznym min 20x
    -zewnetrzna
    -POE
    - interfejs web kamery bez windowsowych pluginow
    -praca bez "chmury" (kamera będzie w DMZcie)
    - wysoka jakość statycznych obrazów. Nie musi być strumień h264,
    wystarczy JPEG
    -mozliwosc konfiguracji stopnia kompresji jpeg i rozdzielczości
    - rejestracja video na karcie SD

    Najpierw przetestowałem dwie wewnętrzne ze średniej półki cenowej,
    jedną Ezvis HD i jedną 2K Foscama (R4M) i nie widzę różnicy w
    jakości obrazu, na obu obraz w powiększeniu tak samo marny, co z tego
    że jest 2k jak w powiększeniu fragmentu szczegóły rozmyte.

    Mam wrażenie, że większość modeli i marek to te.same tanie
    przetworniki w środku.
    I wszystkie z poziomem interfejsu konfiguracyjnego jak dla idioty.
    Są jakieś co mogą zaskoczyć jakością?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2020-06-10 16:08:34
    Temat: Re: Najlepsze kamery IP pod względem jakości
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 10-06-2020 o 12:10, Marek pisze:
> [...]
    > w środku.
    > I wszystkie z poziomem interfejsu konfiguracyjnego jak dla idioty.

    Bosch, Hanwha, Avigilion, Arecont Vision, Ganz

    yabba

  • 3. Data: 2020-06-10 18:09:21
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 10 Jun 2020 16:08:34 +0200, yabba <...@...pl> wrote:
    > Bosch, Hanwha, Avigilion, Arecont Vision, Ganz

    Jakies konkretne modele?

    --
    Marek

  • 4. Data: 2020-06-10 20:45:54
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 10-06-2020 o 18:09, Marek pisze:

    > Jakies konkretne modele?

    Jeszcze wybierz zakres ogniskowych, czułość itp.

    Avigilon H4 PTZ

    https://ganzsecurity.com/product_selector/1/Cameras

    https://b2bgo.janexint.com.pl/pl/produkty/1/kamery-i
    p-34779?s=&ar=1&f28%5B%5D=BOSCH&f284%5B%5D=g%C5%82ow
    ica+PTZ&f41%5B%5D=zmiennoogniskowy&f348%5B%5D=TAK

    https://adiglobal.pl/kamery_zintegrowane_ip.html?sor
    t=p.price&order=ASC&manufacturer_filter=130

    Arecont nie ma PTZ, tylko panoramiczne wieloobiektywowe.

    yabba

  • 5. Data: 2020-06-11 00:47:49
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 10 Jun 2020 20:45:54 +0200, yabba <...@...pl> wrote:
    > Avigilon H4 PTZ

    Obejrzałem na YT recenzje Avivilion H3 no i nie wiem. Przy
    powiększeniach widać takie same artefakty kompresji jak w kamerze za
    kilkaset PLN. Nie mam nic przeciwko wydać 3k PLN za kamerę ale chcę
    paść na kolana przed jakością obrazu jaki daje. Bo jak mam wydać 3k i
    okaże się że nie widać praktycznie różnicy z kamerą za 300 zł to
    słabo....

    --
    Marek

  • 6. Data: 2020-06-11 09:22:57
    Od: Marek <f...@f...com>

> [...]

    ica+PTZ&f41%5B%5D=zmiennoogniskowy&f348%5B%5D=TAK

    > https://adiglobal.pl/kamery_zintegrowane_ip.html?sor
    t=p.price&order=ASC&manufacturer_filter=130

    Kamery za kilkanaście tys i tylko mają 2Mpx??

    --
    Marek

  • 7. Data: 2020-06-11 12:24:34
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Panasonic, Samsung Techwin, ...

    -----

  • 8. Data: 2020-06-11 13:05:45
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 11.06.2020 00:47, Marek wrote:

    > Nie mam nic przeciwko wydać 3k PLN za kamerę ale chcę paść
    > na kolana przed jakością obrazu jaki daje.
    Mówimy o kamerach przemysłowych?
    To tak, jakbyś chciał kupić traktor i paść na kolana przed szybkością.

    W tej cenie masz na szybko: Hikvision DS-2DE4225IW-DE, ewentualnie Dahua
    SD49212T-HN. Jak znajdziesz coś lepszego - chętnie zobaczę.

    --
    Mirek.

  • 9. Data: 2020-06-11 13:52:00
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    https://pro.sony/en_GB/products/ptz-security-cameras

  • 10. Data: 2020-06-11 13:58:24
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zamiast starej nazwy Samsung obecnie pod nową nazwą Hanwha:
    www.hanwha-security.eu

    -----