  • 1. Data: 2012-11-11 09:59:09
    Temat: Najprostsze włączenie głośników z opóźnieniem
    Od: dato <d...@w...pl>

    Jak zrealizować taką funkcję najprościej ? denerwuje mnie strzał z
    głośników za każdym razem jak włączam komputer który uruchamia
    wzmacniacz(mały przenośny na TDA2030), chciałbym zrobić jakąś przeróbkę,
    myślałem o przekaźniku rozwieranym zasilonym przez kondensator z 1000u
    włączony szeregowo, w chwili podania napięcia przekaźnik przełącza na
    sekundę wyjście wzmacniacza na np rezystor 8Ohm...

  • 2. Data: 2012-11-11 16:43:34
    Od: "Ciemny" <a...@w...lhs.pl-na.tej.stron.ie>

    Użytkownik "dato" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak zrealizować taką funkcję najprościej ?

    Podpowiedź: softstart

    Pozdr. TC

  • 3. Data: 2012-11-11 19:07:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    dato pisze tak:

    > denerwuje mnie strzał z głośników za każdym razem jak włączam
    > komputer który uruchamia wzmacniacz(mały przenośny na TDA2030)

    http://www.epanorama.net/circuits/ampdelay.html
    http://diyaudioprojects.com/Forum/viewtopic.php?p=19
    338
    http://www.bowdenshobbycircuits.info/delay.gif