  • 1. Data: 2013-06-06 20:36:07
    Temat: Napisy w TVP HD (UPC)
    Od: "J.R." <j...@g...pl>

    Ostatnio w programach TVP1 i TVP2 pewna część filmów pokazywana jest z
    możliwością wyboru wersji oryginalnej i napisów.
    W UPC jedno i drugie działa doskonale - w wersji SD.

    Przy wybraniu programów TVP w wersji HD napisy... są, a jakże. O kilka
    sekund za wcześnie.

    A mówiąc ściślej wersja HD ma obraz i dźwięk opóźniony w stosunku do SD,
    natomiast napisy nie są opóźnione.

    Czy u innych operatorów też tak jest?

    --
    J.R.

  • 2. Data: 2013-06-06 21:12:18
    Temat: Re: Napisy w TVP HD (UPC)
    Od: "J.R." <j...@g...pl>

    J.R. pisze:
> [...]
    > sekund za wcześnie.
    >
    > A mówiąc ściślej wersja HD ma obraz i dźwięk opóźniony w stosunku do SD,

    Pożaliłem się tutaj i od razu pomogło.
    W tej chwili napisy w wersji HD są w porządku, a w wersji SD sporo
    opóźnione. Ale kto by oglądał wersję SD?

    --
    J.R.

  • 3. Data: 2013-06-06 21:38:30
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik J.R. napisał:

    > Pożaliłem się tutaj i od razu pomogło.
    > W tej chwili napisy w wersji HD są w porządku, a w wersji SD sporo
    > opóźnione. Ale kto by oglądał wersję SD?

    hehehe, jutro beda i tu i tu opoznione :D

  • 4. Data: 2013-06-07 15:58:34

    W dniu 06-06-2013 20:36, J.R. pisze:
> [...]
    > sekund za wcześnie.
    >
    > A mówiąc ściślej wersja HD ma obraz i dźwięk opóźniony w stosunku do SD,

    jakis czas temu lecial Upadek (Hitlera), gdzie napisy byly jakies 5
    sekund opoznione.