  • 1. Data: 2013-06-02 07:41:28
    Temat: Aktualizacja TV
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    Od paru dni pokazuje się na ekranie telewizora komunikat że że jest
    aktualizacja oprogramowania do niego. Mam w związku z tym pytanie - co
    daje taka aktualizacja, czy istnieje możliwość że tak jak w telefonie -
    nic nie poprawi a jedynie pojawią się problemy których wcześniej nie było?

  • 2. Data: 2013-06-02 10:23:20
    Temat: Re: Aktualizacja TV
    Od: "Witek 'mixol'" <m...@n...o2.pl>

    Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > nic nie poprawi a jedynie pojawią się problemy których wcześniej nie było?

    Wszystko zależy od tego, co to za telewizor. Do niektórych odbiorników jest
    dostępny alternatywny firmware (często lepszy od firmowego - np. dla
    Samsungów jest SamyGo, dla LG jest OpenLG) - w przypadku LG nowy oryginalny
    firmware w znacznym stopniu utrudnił możliwość wgrana softu alternatywnego.
    A jeśli chodzi o różnice w LG (taki telewizor z roku 2010 mam) - w
    oryginalnym firmware była ograniczona liczba kilkunastu aplikacji
    internetowych (Youtube, Google Maps, Twitter, Facebook itp.) - po wgraniu
    alternatywnego softu mam tych aplikacji powyżej 100 (w tym polskie Ipla, TVP
    Player), dodatkowo jest dostępna przeglądarka internetowa. Oryginalny
    firmware może coś poprawić, ale niekoniecznie,

    --
    pozdrawiam,
    Witek 'mixol'

  • 3. Data: 2013-06-02 12:53:55
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-06-02 10:23, Witek 'mixol' pisze:

> [...]
    > tym polskie Ipla, TVP Player), dodatkowo jest dostępna przeglądarka
    > internetowa. Oryginalny firmware może coś poprawić, ale niekoniecznie,

    Mój TV to Toshiba. Jako typowy TV sprawuje się dobrze, dobre kolory,
    dużo _działających_ opcji. Jedyne co mu można zarzucić to "partyzantka"
    przy nagrywaniu - nagra film, bądź też nie nagra. No i niezbyt sprawna
    obsługa w trakcie korzystania z netu - wtedy potrafi się nawet
    zawiesić.. Ale być może to akurat jest spowodowane nie wadą fabryczną, a
    wolnym łączem netowym.

  • 4. Data: 2013-06-03 01:55:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 2 Jun 2013 10:23:20 +0200, Witek 'mixol' napisał(a):

> [...]
    > Player), dodatkowo jest dostępna przeglądarka internetowa. Oryginalny
    > firmware może coś poprawić, ale niekoniecznie,

    Po pierwsze oryginalny firmware szpieguje. Niemcy ostatnio sprawdzili co
    dokładnie taki telewizor wysyła - każda operacja była posłusznie
    raportowana wujkowi guglowi. Każda.

    http://www.tagesschau.de/inland/tvspion100.html

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 5. Data: 2013-06-03 17:15:41
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Trybun* napisał(-a):

> [...]
    > daje taka aktualizacja, czy istnieje możliwość że tak jak w telefonie
    > - nic nie poprawi a jedynie pojawią się problemy których wcześniej

    Moze to ma jakiś związek
    http://satkurier.pl/news/86237/tvn-player-w-toshiba-
    cloud-tv-i-toshiba-places.html

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2013-06-04 21:02:45
    Od: yanton <y...@i...pl>

    W dniu 2013-06-02 10:23, Witek 'mixol' pisze:

    > ... Do niektórych odbiorników
    > jest dostępny alternatywny firmware (często lepszy od firmowego - np.
    > dla Samsungów jest SamyGo, dla LG jest OpenLG) ...

    Możesz podać namiary na alternatywny firmware do Sharpa ?

    --
    pozdrawiam
    Marek A.

  • 7. Data: 2013-06-06 09:36:39
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-06-03 17:15, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    ws.atman.pl

    > Moze to ma jakiś związek
    > http://satkurier.pl/news/86237/tvn-player-w-toshiba-
    cloud-tv-i-toshiba-places.html

    Chyba nie o to chodzi - "Thoshiba-Places" juz mam w telewizorze.. Tu
    chyba chodzi o jakiś błąd oprogramowania, bo na stronie Toshiby nie
    widzę nowego softu do mojego telewizora. Zresztą od wczoraj ten
    komunikat o aktualizacji już się nie pokazuje.