  • 1. Data: 2013-06-01 11:14:00
    Temat: Telewizor z Androidem z ekranem o przekątnej 40 cali
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Małe telewizory (choćby w tabletach) z Androidem są.
    A czy są duże (o przekątnej około 40 cali) telewizory
    z DVB-T i DVB-C na Androidzie?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2013-06-01 11:18:43
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    >Małe telewizory (choćby w tabletach) z Androidem są.
    >A czy są duże (o przekątnej około 40 cali) telewizory
    >z DVB-T i DVB-C na Androidzie?

    A co to ma wspólnego z pecetami? Poszukaj właściwej grupy.

  • 3. Data: 2013-06-01 14:49:41
    Od: L <s...@n...pl>

    > Małe telewizory (choćby w tabletach) z Androidem są.
    > A czy są duże (o przekątnej około 40 cali) telewizory
    > z DVB-T i DVB-C na Androidzie?

    zapewne chodzi o dostęp do netu i jego zasobów... Albo współczesny smart
    tv, albo do starszego proteza np. URZ0193, nanoDroid lub podobne

  • 4. Data: 2013-06-01 14:55:00
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 01.06.2013 11:14, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Małe telewizory (choćby w tabletach) z Androidem są.
    > A czy są duże (o przekątnej około 40 cali) telewizory
    > z DVB-T i DVB-C na Androidzie?

    nie bardzo wiem o co Ci chodzi. Chcesz mieć tv zarządzany przez
    androida, czy chcesz mieć tv, który będzie wyświetlaczem dla urządzenia
    z androidem? To pierwsze jest bez sensu, to drugie kosztuje +200zł do
    ceny dowolnego odbiornika TV. zaleta taka że producent TV nie ma wpływu
    na to co android zrobi i nie może ograniczać jego funkcjonalności

    ToMasz

  • 5. Data: 2013-06-01 15:37:58
    Od: r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl (astro)

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > czy są duże (o przekątnej około 40 cali) telewizory
    > z DVB-T i DVB-C na Androidzie?

    Nie lepiej kupic porzadny telewizor nie baczac na jego oprogramowanie i
    dokupic do niego przystawke za 200-300zl?
    Np MK808, MK819, GOCLEVER nanoDROID X2, GOCLEVER ANDROID BOX 500.
    Po paru latach zestarzeje sie na tyle, ze przestanie umozliwiac instalacje
    najnowszych wydan Androida, odetnie tez dostep do najnowszych aplikacji.
    Przypuszczam tez, ze telewizory z Andro beda niewspolmiernie drogie...
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 6. Data: 2013-06-01 18:09:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "L" 51a9eddb$0$1214$6...@n...neostrada.pl

    > zapewne chodzi o dostęp do netu i jego zasobów...

    Chodzi o prostą instalację aplikacji Androidowych na telewizorze.

  • 7. Data: 2013-06-01 18:15:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "astro" koctfm$f6a$...@p...wsisiz.edu.pl

    > Nie lepiej kupic porzadny telewizor nie baczac na jego
    > oprogramowanie i dokupic do niego przystawke za 200-300zl?

    Być może lepiej.

> [...]
    > Po paru latach zestarzeje sie na tyle, ze przestanie umozliwiac
    > instalacje najnowszych wydan Androida, odetnie tez dostep do

    Sam telewizor też zestarzeje się.

  • 8. Data: 2013-06-01 18:15:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" 51a9ef23$0$1264$6...@n...neostrada.pl

    > nie bardzo wiem o co Ci chodzi. Chcesz mieć tv zarządzany przez androida,

    Tak.

    > czy chcesz mieć tv, który będzie wyświetlaczem dla urządzenia z androidem?

    A to proste -- wystarczy urządzenie z Androidem
    podłączyć do TV, na przykład za pomocą HDMI.

  • 9. Data: 2013-06-01 19:28:33
    Od: r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl (astro)

    > Sam telewizor też zestarzeje się.

    WYDAJE mi sie, ze rozwoj hardware'u pod Androida jest jednak o wiele
    szybszy, niz samych telewizorow.

    Jeszcze inne rozwiazanie: zakup porzadnego tabletu (pod warunkiem, ze juz
    wczesniej planowalismy zakup tego typu urzadzenia i jest nam ono na prawde
    potrzebne) z gniazdem HDMI. Koniecznie tez zasilanego z gniazda DC, nie
    portu USB (w niektorych urzadzeniach podlaczenie klawiatury i myszy odcina
    dostep do zasilania zewnetrznego, przydatnego przy dlugiej pracy pod
    telewizorem). Do tego oczywiscie hub USB.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 10. Data: 2013-06-01 19:44:49
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-06-01 19:28, astro pisze:
    > Jeszcze inne rozwiazanie: zakup porzadnego tabletu (pod warunkiem, ze
    > juz wczesniej planowalismy zakup tego typu urzadzenia i jest nam ono na
    > prawde potrzebne) z gniazdem HDMI.

    A nie lepiej małego netbooka? W końcu ile wynosi średnia ilość godzin
    przed TV? Ja do wzoru od siebie mogę dołożyć cyfrę 0.
    Jak dla mnie tablety to w większości przypadków moda.

    --