    From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Naprawa baterii - blown fuse.
    Date: Sun, 28 Jun 2020 18:50:21 +0200

    Macie jakiś sprawdzony w W-wie adres serwisu do naprawy baterii? Jeśli któryś z
    "giełdy komputerowej" w przejściu pod GUS to który
    konkretnie?
    Bateria to zamiennik z Chin (aczkolwiek w obudowie z oryginalnym logo, myślę jednak
    że podróbka), siedział półtora roku w
    quasi-stacjonarnej stacji roboczej (lapek kontrolował poziom ok 98%), przy próbie
    pracy bez zasilacza z baterii przy starcie systemu
    nagle koniec, HP Hardware Diagnostics wykrywa 'Blown Fuse' co by się zgadzało, bo ten
    17'' lapek mi kiedyś upalił zasilacz sieciowy
    na starcie.
    Jak wygląda taki bezpiecznik wewnątrz baterii?
    Cykli ładowania to prawie nie było, może kilka przez półtora roku, więc ogniwa mogą
    być sprawne w 100%.
    Podobny zamiennik z Chin z logo HP (do którego oryginalności mam wątpliwość) to $30,
    więc też pytanie o opłacalność - jakby co
    gumowy młotek mam, ale nie lubię tłuc.