  • 1. Data: 2024-03-03 13:12:59
    Temat: Następna Samsunga A50
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Od wielu lat mam A50. Już raz potrzaskałem wyświetlacz, wymieniłem na
    oryginalny (razem z baterią, ponoć przyklejona i się nie da inaczej)
    chyba za 300 zł.
    No i znowu i tak już potrzaskany wyświetlacz dobiłem. No to wymienię
    jeszcze raz, bo z telefonu jest bardzo zadowolony.
    Ale w Poznaniu już nie ma autoryzowanego serwisu Samsunga.
    I nie chciałbym się rozczarować oddając do najbliższego serwisu.

    To może jednak nowy? Nowego A50 nie widzę 4/128.

    To może Samsung A34?

    Mam teraz awaryjnie Samsunga A8. Ten przycisk Biby do szału mnie
    doprowadza. Żądna z miliona porad z internetu nie potrafi go wyłączyć.
    Dlatego ostrożnie podchodzę do nowego, abym się nie zawiódł.

    Robert

  • 2. Data: 2024-03-03 16:35:45
    Temat: Re: Następna Samsunga A50
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Ale w Poznaniu już nie ma autoryzowanego serwisu Samsunga.
    > I nie chciałbym się rozczarować oddając do najbliższego serwisu.

    No to nie masz wyjścia. Właśnie z powodu wyświetlaczy, zrezygnowałem z
    Samsunga. Nie wiem na czym polega ich budowa, że inne telefony u mnie
    się nie zbijają a Samsungi wszystkie padały. Ostatni miałem S8 a
    wyświetlacz kosztuje tam ponad 1kzł (oryginał). Ja naprawdę uważam na
    wyświetlacz a nawet drobny upadek powodował pająka. Ostatnia szyba pękła
    mi od kluczyków w kieszeni (normalnie tak nie noszę/przypadek), po
    prostu za mocno się gdzieś oparłem.

> [...]
    > doprowadza. Żądna z miliona porad z internetu nie potrafi go wyłączyć.
    > Dlatego ostrożnie podchodzę do nowego, abym się nie zawiódł.
    A to też nie działa?
    https://komorkomania.pl/jak-wylaczyc-przycisk-bixby,
    6779717700085889a

    Też Ci się zbije. S8 to 'edge' czyli wypukły ekran i szyba na plecach,
    co powoduje, że jest ciężki i bardzo ładnie się tłucze.

    Już nigdy nie kupię Samsunga, wyleczyłem się :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2024-03-03 17:14:07
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    > wyświetlacz a nawet drobny upadek powodował pająka. Ostatnia szyba pękła
    > mi od kluczyków w kieszeni (normalnie tak nie noszę/przypadek), po

    To, że u mnie pękała, to moja wina. Na beton z kieszeni na piersi
    podczas schylania.

    > A to też nie działa?
    > https://komorkomania.pl/jak-wylaczyc-przycisk-bixby,
    6779717700085889a

    Nie. Mam najnowsze Bixby, i nie ma tam pozycji z przyciskiem.
    To jest A8, może o tych zapomnieli :)

    > Też Ci się zbije. S8 to 'edge' czyli wypukły ekran i szyba na plecach,

    To jest A8. Ale i tak potłuczony.

  • 4. Data: 2024-03-03 20:24:34
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:us1pgb$ih1$1$Robert_W@news.chmurka.net>
    user Robert Wańkowski pisze tak:

> [...]
    > Ale w Poznaniu już nie ma autoryzowanego serwisu Samsunga.
    > I nie chciałbym się rozczarować oddając do najbliższego serwisu.

    Masz słabe ubranka. Ja używam książeczkowe z zakładką. Przez 6 lat
    kilka razy mi spadły telefony z wysokości stołu. Tylko raz etui się
    otworzyło ekran do betonu ale miałem szczęście.

    > To może jednak nowy? Nowego A50 nie widzę 4/128.
    >
    > To może Samsung A34?

    nom czemu nie

    mam M34

    https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=11290
    &idPhone2=12074

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 5. Data: 2024-03-03 20:32:16
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 03.03.2024 o 20:24, PiteR pisze:

    > mam M34
    >
    > https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=11290
    &idPhone2=12074

    Mój już stary ale dobrze wypada :D
    https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=11290
    &idPhone2=12074&idPhone3=11448

    W używaniu, jest zajebisty :D w porównaniu do Samsungów... Jak dotąd,
    niczego mi nie brakuje.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 6. Data: 2024-03-03 21:07:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:us2j9r$4m3a$1@news.icm.edu.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

> [...]
    &idPhone2=12074
    > &idPhone3=11448
    >
    > W używaniu, jest zajebisty :D w porównaniu do Samsungów... Jak

    2022, March 29

    Jaki tam stary. Mój to jest stary J5 2017r. Ameliniowy :)

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 7. Data: 2024-03-03 21:31:45
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 03.03.2024 o 21:07, PiteR pisze:

    &idPhone2=12074

    > 2022, March 29
    >
    > Jaki tam stary. Mój to jest stary J5 2017r. Ameliniowy :)

    Mój to był przypadek. Ojebałem się w Internety (Allegro/cokolwiek) i
    poszedłem d galerii, gdzie był przedstawiciel Play (moja sieć) oraz
    Orange, Plus i Timobajl + sklepy "EuroAGD, Mediaexpert, itd. Wszystko w
    jednym budynku i JA, cały na biało z 2 godzinami na dyskusje i wybór.

    Łaziłem i mędziłem...a to cena nie taka ato bateria podła,NOCZ,
    wyjscia/wejscia 5G...wybrałem Sjajomi 5G :) ...ale był tam PAN, co
    pokazał mi wypalone ekrany amoled na Sjajomi...i wskazał tego OPPO
    Reno7...uznając, że nie miał, żadnej reklamacji ani zwrotu. Polukałem po
    Internetach jak to wypada w prawdzie i go kupiłem. Trafione. Czyli nie
    było to polowanie na nic w sensie ceny i możliwosci. Budżet był
    nieograniczony. Wybrałem w miarę tanio i tyle ile potrzebuję. Trafiłem w
    100%. Zawsze jest problem z wybraniem "nowinki" bo wady ujawniają się
    często po 2 latach użytkowania a jak je stwierdzić w momencie
    promocji/nowy model?

    Hyhyhy.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 8. Data: 2024-03-03 22:56:16
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    > kilka razy mi spadły telefony z wysokości stołu. Tylko raz etui się
    > otworzyło ekran do betonu ale miałem szczęście.

    No nie ubieram telefonu, trochę z przekory. Ale chyba dorosłem i kupię
    kaburę do paska.

    > nom czemu nie
    >
    > mam M34
    >
    > https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=11290
    &idPhone2=12074

    Ale tak czytam i ten A34 nie ma jack'a 3,5 mm? To słuchawki gdzie mam
    wetknąć? :)

    Robert

  • 9. Data: 2024-03-04 00:27:46
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > No nie ubieram telefonu, trochę z przekory. Ale chyba dorosłem i kupię
    > kaburę do paska.

    Ja swojemu S10+ założyłem gumowe plecy ze wzmocnieniami na rogach.
    Dzięki gumie nie wyślizguje się z dłoni, a dzięki pogrubieniom na rogach
    kilka razy bez najmniejszej krzywdy lądował na betonie.

    --
    -
    Akarm

  • 10. Data: 2024-03-04 01:21:10
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:us2rm0$nbv$1$Robert_W@news.chmurka.net>
    user Robert Wańkowski pisze tak:

    > Ale tak czytam i ten A34 nie ma jack'a 3,5 mm?
    > To słuchawki gdzie mam wetknąć? :)

    w blutut :)

    --
    Piter