  • 1. Data: 2020-03-14 22:02:54
    Temat: Nawigacja w smartphonie bez GPS
    Od: universis <u...@w...pl>

    Miałem kiedyś Nokię N76 i nie było w niej odbiornika GPS. Dokupiłem więc taki
    odbiornik GPS który podawał sygnał do telefonu przez Bluetooth i rezydujący wtedy w
    telefonie program nawigacyjny Garmin Mobile wraz z mapą Europy radził sobie doskonale
    z nawigowaniem. Dziś mam dwa telefony jeden z odb. GPS, a drugi bez i właśnie na tym
    drugim chciałbym zrobić nawigację. Zainstalowałem na nim: Bluetooth GPS i program
    Mapfactor z mapami. O ile program Bluetooth GPS "widzi" satelity i pokazuje pozycję
    to sparowany i połączony przez BT smartphone - dokładnie Alkatel OneTouch Pixi 3
    (3.5) model 4009X - niestety odmawia nawigowania, deklamując formułkę: "Włącz GPS"
    ... hmmm... myślałem że symulacja za pomocą tego programu Bluetooth GPS wystarczy,
    ale jak się okazuje że nie wystarczy. Czy ktoś temat przerabiał i może mi pomóc ?

  • 2. Data: 2020-03-15 04:19:25
    Temat: Re: Nawigacja w SRAKOfonie bez GPS
    Od: ? Stacja Zajebalowo-Koluszki ? <z...@w...pyzdry.polszewnia.w.neoPRL.invalid>

    universis wrote:
    > Bluetooth GPS i pgm Mapfactor z mapami

    Pod "BT GPS" sa trzy aplikacje...

    "MF" obsluguje fizyczny modul, nie
    obsluguje emulacji.

    Ten http://bit.ly/3cZOa3O zamiennik.

    --
    Stacja Zajebalowo-Koluszki

  • 3. Data: 2020-03-15 05:35:38
    Od: universis <u...@w...pl>

    W dniu niedziela, 15 marca 2020 03:19:28 UTC użytkownik ? Stacja Zajebalowo-Koluszki
    ? napisał:
    [..]

    > Pod "BT GPS" sa trzy aplikacje...

    > "MF" obsluguje fizyczny modul, nie
    > obsluguje emulacji.
    > Ten http://bit.ly/3cZOa3O zamiennik.

    A nie ma czegoś innego tj. bez wykładania kasy ?

  • 4. Data: 2020-03-16 08:08:15
    Temat: Re: Nawigacja w smartphonie bez GPS
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Mar 2020 14:02:54 -0700 (PDT), universis napisał(a):

> [...]
    ale jak się okazuje że nie wystarczy. Czy ktoś temat przerabiał i może mi pomóc ?

    A opis czytales ?

    Najpierw wlaczyc mock GPS, potem ewentualnie uprawnienia.
    No i sparowac odbiornik.

    A ja na LG z andkim 8 mam inna ciekawostke - janosik melduje
    "brak GPS". A pozycje pokazuje dobrze :-)

    J.

  • 5. Data: 2020-03-16 08:16:10
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-03-2020 o 08:08, J.F. pisze:

> [...]
    > No i sparowac odbiornik.
    >
    > A ja na LG z andkim 8 mam inna ciekawostke - janosik melduje
    > "brak GPS". A pozycje pokazuje dobrze :-)

    Wyczyść dane mapy.

  • 6. Data: 2020-03-16 08:33:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Mar 2020 08:16:10 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Wyczyść dane mapy.

    Naprawde? Kto by na to wpadl..

    Ech, smieszne wyglada mapa wroclawskiego rynku - restauracja na
    restauracji, a przeciez wszystkie zamkniete :-)

    J.

  • 7. Data: 2020-03-16 10:00:05
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-03-2020 o 08:33, J.F. pisze:

    > Naprawde? Kto by na to wpadl..

    Pomogło?

  • 8. Data: 2020-03-16 13:14:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Pomogło?

    Trudno powiedziec - rano znow bylo "brak pozycji GPS", ale moze po
    prostu nie zdazyl zlapac od uruchomienia silnika.

    Potem juz chyba nie zglaszal, a dawniej to jakos dluzej trwalo.

    J.

  • 9. Data: 2020-03-21 09:31:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Mar 2020 10:00:05 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Pomogło?

    Raczej nie.
    Wczoraj przylapalem gdzies w srodku trasy, pare minut po rozpoczeciu.

    Chyba wylacze wifi i zaczne sie przygladac dokladniej.

    J.

  • 10. Data: 2020-03-21 10:40:19
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-03-2020 o 09:31, J.F. pisze:

    > Raczej nie.
    > Wczoraj przylapalem gdzies w srodku trasy, pare minut po rozpoczeciu.

    I wyczyściłeś?