  • 1. Data: 2020-03-21 09:28:43
    Temat: Twoj telefon cie sledzi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Na razie w innych krajach ... uzywaja informacji z logowania telefonow
    do wykrywania naruszenia kwarantanny.

    A kto wie - moze juz nie w innych :)

    J.

  • 2. Data: 2020-03-21 10:31:02
    Temat: Re: Twoj telefon cie sledzi
    Od: z <...@...pl>

    To było nieuniknione.

    Albo chcesz przeżyć albo mieć wolności obywatelskie. GLOBALIZACJA

    Oczywiście możesz się jeszcze zaszyć w lesie ;-)

  • 3. Data: 2020-03-21 11:08:46
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-03-21 o 09:28, J.F. pisze:

    > Na razie w innych krajach ... uzywaja informacji z logowania telefonow
    > do wykrywania naruszenia kwarantanny.
    >
    > A kto wie - moze juz nie w innych :)

    Jak informacja się rozpowszechni to żartownisie z telefonami
    osób na kwarantannie będą jeździć po miastach.
    Poddadzą kwarantannie telefony?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2020-03-22 17:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Na razie w innych krajach ... uzywaja informacji z logowania telefonow
    > do wykrywania naruszenia kwarantanny.
    >
    > A kto wie - moze juz nie w innych :)

    ida sladami chinskimi. Trzeba jeszcze tylko udowodnic ze twój telefon to
    ty.

    Ale patrzac na to co dzieje sie na ulicach to ta kwarantanna jest taka na
    pol gwizdka.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka

  • 5. Data: 2020-03-22 22:38:30
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-03-22 17:59, Budzik wrote:
> [...]
    > ty.
    >
    > Ale patrzac na to co dzieje sie na ulicach to ta kwarantanna jest taka na

    kwarantanna jest dla osób podlegających kwarantannie, a tych mamy coś 120k

    reszta ma zalecenie żeby siedzieć na dupie

  • 6. Data: 2020-03-23 01:05:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > ida sladami chinskimi. Trzeba jeszcze tylko udowodnic
    > ze twój telefon to ty.

    W RP SIMki są rejestrowane na osobę -- nie bez powodu.
    Niestety można wziąć ze sobą SIMkę osoby, która nie
    podpada pod kwarantannę lub nie zabrać żadnej.

    -=-

    Miałem objawy Covid-19, ale nie wiedziałem o tym, bo
    dezinformacja mówiła o ,,wysokiej gorączce'', ja zaś
    obniżałem tabletkami swą temperaturę, gdy owa
    temperatura przekraczała 38°C...

    Do tej pory mam drobne kłopoty z oddychaniem,
    ale IMO Covid-19 mnie nie pokonał. ;)

    Miałem:
    - kłopoty z myśleniem
    - senność (wyższą niż zazwyczaj)
    - nietolerancję wysiłku (wyższą niż zazwyczaj)
    - gorączkę
    - duszności
    - kaszel
    - dreszcze
    - pociłem się potwornie...

    Nadal czuję się gorzej niż zazwyczaj,
    a zazwyczaj w Białymstoku czuję się źle...

    -=-

    BTW... F-S chce żyć -- cieszę się tam 64W10, choć
    wszystkiego (CPU, RAMek i dysku) zwykle brakuje
    a zasilanie (wtyczka zasilająca) nie jest pewne...

    Wtyczka DC ma 5.5 mm na 2.5 mm na 12 mm, ale chcę kupić
    komplet (wtyczkę + gniazdo) i wmontować gniazdo (może
    nawet dwa gniazda naraz?) w obudowę -- wówczas starczy
    mi wtyczka długa na 9 mm.

    DC 5.5 mm na 2.5 mm na 9 mm -- 30 V i 5 A.

    Są różne konstrukcje (odchylony o 2° pełny kołek w gnieździe;
    blaszki we wtyczce; rozcięty kołek w gnieździe...) takich
    DC -- chcę taką, jaką tam mam, czyli z blaszkami we wtyczce...

    Mam na razie 3 OSy: 32WXP, 32W10 i 64W10, ale IMO 32W10 nie
    jest mi potrzebny, więc go wyrzucę. 64W10 zajmuje ~1/2 GB
    RAMek więcej niż 32W10, ale oferuje o 1 GB RAMek więcej,
    więc wychodzi lepiej. Ponadto zezwala na programy dedykowane
    64W10. Zajmuje więcej miejsca na dysku niż 32W10 -- znacznie
    więcej! Spod 64W10 klawiszami funkcyjnymi mogę zarówno wYłączyć
    jak i wŁączyć pokładową myszkę -- spod 32W10 klawiszami funkcyjnymi
    mogę jedynie wYłączyć pokładową myszkę; aby włączyć -- używam albo
    32WXP, albo 64W10...

    Tak więc -- 32W10 góruje nad 64W10 tylko miejscem na dysku.
    32WXP jest mi nadal potrzebny, więc go nie wyrzucę.

    Na razie mam:

    - 2 partycje z 64W10 -- po 105 GB każda, ale zamierzam
    skorcić je do 77 GB i raz jeszcze sklonować.

    - kilka (chyba 5) partycji z WXP po 10 GB, ale
    zostawię tylko 3 lub 2.

    - 3 partycje z 32W10 -- po 25 GB każda i chyba
    je wszystkie wyrzucę.

    Do wszystkich mam wspólny pulpit i wspólną partycję
    z programami + danymi, ale część programów nie może
    korzystać ze wszystkich OSów.

    3 partycje z 64W10 zajmą w najlepszym razie połowę
    półterabajtowego Seagate resuscytowanego ;) przed
    kilkoma tygodniami... Być może skrócę te partycje
    do 60 GB czy 55 GB... Trochę to ryzykowne, gdyż
    tak skrócone mogłyby nie dać się aktualizować...
    Na razie są zaktualizowane obie do najnowszej
    wersji oficjalnej.

    Mogę na tym dysku zostawić tylko 2 kopie a zapasowe
    skrócić maksymalnie i wywalić na dysk zewnętrzny...

    BTW... ;) Nie instalowałem od nowa 64W10, ale skopiowałem
    z Acera i dociągnąłem. Zapewne jest to sprzeczne z prawem...

    -=-

    Chętnie bym kupił hybrydę 2 TB do Acera; Toshibę z Acera bym
    przerzucił do F-S -- miałbym w obu laptopach dwa razy więcej
    niż mam teraz. ;) Dokupiłbym też chętnie 1/4 TB SSD na mSATA
    za niespełna 180 pln do F-S, by dodać mu skrzydeł i drukarkę
    Canona PIXMA G3411 za 509 złotych, ale... brak mi środków...

    Smartfon też by mi przydał się...

    https://www.eglobalcentral.pl/zte-nubia-czerwony-mag
    ic-3-nx629j-6gb-128gb-podwojny-sim-free-czarny-cn-ve
    r-z-flashed-os.html

    coś stale drożeje... Kosztowało niedawno ~1650 pln.

    https://www.eglobalcentral.pl/xiaomi-mi-9t-pro-6gb-1
    28gb-podwojny-sim-free-redmi-k20-pro-carbon-czarny.h
    tml

    coś nie ma karty SD, ale i nie ma wiatraka...

    Wiatrak w telefonie mnie zniechęca skutecznie...
    IMO telefony ze SD 855 będą taniały, choć akurat
    teraz złotówka też tanieje...

    Na razie nie mam żadnego smartfonu, jeśli nie liczyć
    rozpadającego się tabletu Overmaxa... Na domiar złego
    matki Qilive zdechł... Potworne barachło!!!

    Celuję w Maxcom 428... Tym razem bez klapki.

    https://www.maxcom.pl/pl/telefony-dla-seniorow/216-m
    axcom-comfort-mm428-5908235973630.html#/11-kolor-cza
    rny

    Nie ma BT i nie ma camerki.

    Wymagania:
    - trwałość
    - duże cyfry na klawiaturze
    - duże cyfry na ekranie
    - duża godzina na ekranie
    - szybkie wybieranie (jednym klawiszem)
    - głośny dzwonek
    - głośny głośnik
    - czuły mikrofon
    - budzik

    - raczej DualSIM
    - latarka mile widziana

    - BT gdyby był, to by nie wadził ;)
    - camerka potrzebna jeszcze słabiej niż BT

    - nie musi mieć 5 Ah, ale dobrze by było,
    gdyby kilka dni trzymał bez ładowania

    - mile widziane ładowanie via gniazdo USB
    (bo mam takie przewody i takie ładowarki)

    - mile widziane różne dzwonki do różnych
    numerów, by słychać było, kto dzwoni

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 7. Data: 2020-03-23 07:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

    > kwarantanna jest dla osób podlegających kwarantannie, a tych mamy
    > coś 120k
    >
    > reszta ma zalecenie żeby siedzieć na dupie

    No i srednio z tego zalecenia korzysta.
    Ja jeszcze rozumiem do lasu isc pobiegac (tylko dlaczego miejscami lasy
    zamykaja?) ale zeby parami do sklepu chodzic?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 8. Data: 2020-03-23 07:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > W RP SIMki są rejestrowane na osobę -- nie bez powodu.
    > Niestety można wziąć ze sobą SIMkę osoby, która nie
    > podpada pod kwarantannę lub nie zabrać żadnej.

    Ano własnie - nie ma ani zakazu ani przymusu poruszania sie z własnym
    telefonem (własnym simem)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 9. Data: 2020-03-23 11:30:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Ano własnie - nie ma ani zakazu ani przymusu poruszania sie z własnym
    > telefonem (własnym simem)

    Istnieją lepsze metody śledzenia:

    https://www.rp.pl/Prawo-karne/306219912-Dozor-elektr
    oniczny-zerwanie-bransolety-jak-ucieczka-z-kryminalu
    .html

    --

  • 10. Data: 2020-03-23 11:46:43
    Od: Kris <k...@g...com>