  • 1. Data: 2005-03-01 09:08:26
    Temat: Netia i problemy z ładowaniem stron
    Od: Skibbi <"tu_wpisz_mój_nick"@op.pl>

    Witam,
    Z góry przepraszam jeżeli to nieodpowiedznia grupa, ale lepszej nie
    znalazłem :(
    Otóż od kilku dni mam ogromne problemy z załadowaniem strony
    www.integrum.pl. Czasami musze czekac nawet kilka minut na załadowanie.
    Inne strony działają bezproblemowo.
    Moim dostawca internetowym jest raczej mało znany operator, natomiast jego
    łącza są chyba od netii. W związku z tym mam 2 pytania:
    - czy istnieje jakaś grupa dyskusyjna dotycząca łącz netii (tak jak np.
    alt.pl.neostrada) Ewentualnie gdzie można poczytać o planowanych
    przestojach i innych pracach konserwacyjnych.
    - czy ktoś posiadający łacze od netii mógły sprawdzić szybkość ładowania
    strony www.integrum.pl
    Bo nie wiem czy mam opieprzyć mojego providera :) czy też problem jest w
    łaczach netii.
    --
    Pozdrawiam.
    S.K.I.B.B.I.: Synthetic Knight Intended for Battle and Basic Infiltration

  • 2. Data: 2005-03-01 13:03:25
    Temat: Re: Netia i problemy z ładowaniem stron
    Od: "Michal Podsiadly" <p...@n...grupy.com>

    > - czy ktoś posiadający łacze od netii mógły sprawdzić szybkość ładowania
    > strony www.integrum.pl

    Chodzi tak samo koszmarnie jak z Neostrady.

    pzdr.

  • 3. Data: 2005-03-01 13:46:30
    Od: "Maar" <m...@n...plusnet.pl>

> [...]
    > Inne strony działają bezproblemowo.
    > Moim dostawca internetowym jest raczej mało znany operator, natomiast jego

    To raczej nie jest wina twojego operatora rzeczywiscie idzie powoli chociaz
    nie jest az tak zle.
    Kiedys mialem tam konto i to bylo wyzwanie :) Byc moze ich system rozmysla
    czy na pewno chcesz otworzyc ich strone czy zdecydujesz sie w tym czasie na
    zmiane banku. :)

    Pozdrawiam
    Maar

  • 4. Data: 2005-03-01 18:10:54
    Od: Skibbi <"tu_wpisz_mój_nick"@op.pl>

    Dnia Tue, 1 Mar 2005 10:08:26 +0100, persona ukrywająca sie pod pseudonimem
    Skibbi naskrobał(a):

    > Bo nie wiem czy mam opieprzyć mojego providera :) czy też problem jest w
    > łaczach netii.

    Po telefonie do infolinii BGŻ problem został wyjasniony. Problem leży(ał)
    po stronie BGŻ.