  • 1. Data: 2010-04-13 00:46:31
    Temat: Nexen N6000 to dobre opony?
    Od: Michał <m...@o...pl>

    Nie mogę nigdzie znaleźć ich testów. Chodzi o rozmiar 235 45 17

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-04-13 10:12:35
    Temat: Re: Nexen N6000 to dobre opony?
    Od: Maciej Leszczynski <z...@j...cy>

    =?UTF-8?B?TWljaGHFgg==?= <m...@o...pl> wrote in

    > Nie mogę nigdzie znaleźć ich testów. Chodzi o rozmiar 235 45 17

    jezdzilem na nich (aczkolwiek nie jestem pewien modelu na 100%) w przednionapedowym
    suvie w stanach -
    bardzo szybko przesiadlem sie do czegos innego - m.in. z powodu tych opon - na suchym
    tego nie
    odczujesz, ale jak popada tragedia (szczegolnie hamowanie) - w tylnonapedowym
    samochodzie na jakichs
    oemowych oponach na pierwszy montaz (goodyear) i zdecydowanie szerszej gumie jezdzilo
    sie o niebo
    lepiej przy solidniejszych ulewach
    nie wiem do jakiego samochodu chcesz te opony, ale jezeli ma byc cos taniego to
    popatrz na fuldy - szalu
    nie ma, ale daja rade

  • 3. Data: 2010-04-13 10:59:09
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Michał" <m...@o...pl> wrote in message
    > Nie mogę nigdzie znaleźć ich testów. Chodzi o rozmiar 235 45 17

    Z tanich popatrz za Kumho, z ciekawosci zalozylem KU31 w miejsce 1.5
    rocznych Bridgestone RE050 215/45/17 i jestem zaskoczony, biorac pod uwage
    cene nizsza o polowe to calkiem niezla opona nawet kiedy popada.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 4. Data: 2010-04-13 11:00:26
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Nie mogę nigdzie znaleźć ich testów. Chodzi o rozmiar 235 45 17

    Jeżdzę na modelu N6000 w aucie Renault Safrane w rozmiarze 225x45x17.
    Powiem że jestem bardzo mile zaskoczony tymi oponami, kupiłem je jako nowe.
    Dlaczego wybrałem Nexeny a nie firmówki? Znajomy jeździ na nich już kilka
    sezonów
    i bardzo chwalił, a ja nie miałem akurat tyle kasy na firmówki. Używek
    raczej nie preferuję.
    Na suchym sprawują się doskonale, na mokrym może faktycznie delikatnie
    gorzej
    niż firmowy Michelin czy Pirelli, ale za te pieniądze? Ja nie żałuję :) I
    polecam.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 5. Data: 2010-04-13 18:43:29
    Od: news-gazeta <n...@n...pl>

    Michał pisze:
    > Nie mogę nigdzie znaleźć ich testów. Chodzi o rozmiar 235 45 17
    >

    > Pozdrawiam

    http://www.opony.com.pl/testy/index_testy1.asp?i_rod
    zaj=10&rodzaj_pojazdu=Osobowe&producent=Nexen&i_prod
    ucent=&model=N6000&ilosc=2&pora_roku=letnie

  • 6. Data: 2010-04-13 20:46:12
    Od: kkk <m...@g...com>

    wiadomościnews:hq07sp$b51$1@news.onet.pl...

    > "może faktycznie delikatnie gorzej
    > niż firmowy Michelin czy Pirelli, ale za te pieniądze"

    Żartujesz sobie z tym "delikatnie gorzej" prawda?

    Te opony są tylko dlatego "dobre" bo są tanie.
    Nie stać Was na "normalne" w tym rozmiarze to może trzeba zmienić
    rozmiar?

  • 7. Data: 2010-04-13 21:05:41
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Żartujesz sobie z tym "delikatnie gorzej" prawda?
    >
    > Te opony są tylko dlatego "dobre" bo są tanie.
    > Nie stać Was na "normalne" w tym rozmiarze to może trzeba zmienić
    > rozmiar?

    Ale do mojego auta nie pasuje inny niż 235/45/R17 no chyba że 18"...

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-04-13 21:16:14
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 13 Kwi, 21:05, Michał <m...@o...pl> wrote:

    > Ale do mojego auta nie pasuje inny ni 235/45/R17 no chyba e 18"...

    Nie wiem ile ten Nexen miałby kosztować ale np Barum Bravuris2 wyjdzie
    Ci ok 1300zł i będzie to sporo lepsza opona.
    A zmianę rozmiaru sugerowałem właścicielowi Safrane.

  • 9. Data: 2010-04-13 22:44:26
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

> [...]

    rocznych Bridgestone RE050 215/45/17 i jestem zaskoczony, biorac pod uwage
    cene nizsza o polowe to calkiem niezla opona nawet kiedy popada.

    Bo Humho to jeden z lepszych producentow w tamtym rejonie swiata. IMO
    Kumho ma wieeeeeloletnia tradycje produkcji opon sportowych.

    PZDr
    Adam

  • 10. Data: 2010-04-14 09:30:42
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

    Użytkownik "kkk" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
> [...]

    > "może faktycznie delikatnie gorzej
    > niż firmowy Michelin czy Pirelli, ale za te pieniądze"

    >Żartujesz sobie z tym "delikatnie gorzej" prawda?

    Nie, nie żartuję. Zjeździłem już kilka kompletów firmówek i wiem co piszę.
    Nie jeżdzę na tyle sportowo i nie uczestniczę w wyscigach, zeby extremalnie
    wykorzystywac opony. Do normalnego uzytku przewyzszaja kompromisem firmowki.

    >Te opony są tylko dlatego "dobre" bo są tanie.

    Jezdziles na nich ze sie wypowiadasz?

    >Nie stać Was na "normalne" w tym rozmiarze to może trzeba zmienić
    >rozmiar?

    Może nie każdego stać jak Ciebie na "najlepsze" wg Ciebie opony.
    Poza tym nie zawsze można zmienić rozmiar na mniejszy, jeśli taki spec z
    Ciebie
    to powinieneś to wiedzieć.

    Pozdrawiam - Darek.