  • 1. Data: 2011-05-30 19:21:53
    Temat: Nie wyświetlają się obrazki? Co sprawdzzić
    Od: "Romek" <r...@w...pl>

    Witam

    Mam następujący problem: Gdy stronę odpalam z pliku html (index.html) Obrazki
    wyświetlają się, i wszystko jest w porządku. Gdy pliki wraz z całą strukturą
    katalogów przekopiuję na serwer, obrazki nie wyświetlają się.

    Co może być tego przyczyną?

    Uprawnienia do plików są prawidłowe, ścieżki na serwerze też. Nie przychodzi mi
    do głowy co może być przyczyną.

    Dzięki za pomoc

    Romek

  • 2. Data: 2011-05-30 19:26:13
    Temat: Re: Nie wyświetlają się obrazki? Co sprawdzzić
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2011-05-30 21:21, Romek pisze:
> [...]
    >
    > Co może być tego przyczyną?
    >
    > Uprawnienia do plików są prawidłowe, ścieżki na serwerze też. Nie przychodzi mi

    duże/małe litery w nazwach np. fotka.JPG

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem rowerowym

  • 3. Data: 2011-05-30 19:29:26
    Od: the_foe <t...@w...pl>

> [...]
    >
    > Co może być tego przyczyną?
    >
    > Uprawnienia do plików są prawidłowe, ścieżki na serwerze też. Nie przychodzi mi

    przydalby sie kod, ale sadze ze wczesniejszy trop bedzie dobry - windows
    nie rozroznia wielkosci liter w sciezkach a post-UNIXy tak.

    --
    the_foe

  • 4. Data: 2011-05-31 08:20:04
    Od: Marcin Miczek <m...@N...miczek.pl>

    W dniu 2011-05-30 21:26, crazy bejbi pisze:
    > duże/małe litery w nazwach np. fotka.JPG
    Ewentualnie polskie znaki diakrytyczne w nazwach plików (gęś.jpg).

    Marcin Miczek