  • 1. Data: 2011-05-30 09:37:11
    Temat: Problem z Chrome i <select>
    Od: Singollo <j...@g...com>

    Witam,

    mam przedziwny problem, z którym zupełnie nie mogę sobie poradzić.
    Problem występuje wyłącznie w Chrome - w chwili obecnej w wersji
    11.0.696.71. Potwierdzony jest na kilku komputerach, wszystkie pracujące
    pod windows 7.

    Przypadek testowy:
    http://beta.lookled24.pl/catalog/list/region/1
    Login: nntp, hasło: nntp-user

    Problem:

    czasami (50% przypadków załadowania strony) pola select na podanej
    stronie nie rozwijają się po trzecim kliknięciu: pierwsze - rozwinięcie,
    drugie - zwinięcie, trzecie powinno rozwinąć, ale zamiast tego pojawia
    się tylko cieniutki szary pasek. Ponadto (znów czasami) pierwsze
    rozwinięcie pokazuje listę opcji, ale nie reagują one na kursor.

    Kliknięcie gdziekolwiek poza danym selectem (np. na inny select, czy w
    ogóle gdziekolwiek) powoduje, że select znów zaczyna reagować - tzn,
    reaguje na pierwsze dwa kliknięcia, bo trzeci powoduje efekt podany powyżej.

    Będę wdzięczny za jakąkolwiek wskazówkę, bo moja inwencja się już wyczerpała

    Pozdrawiam,

    Singollo

  • 2. Data: 2011-05-30 11:22:10
    Temat: Re: Problem z Chrome i <select>
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2011-05-30 11:37, Singollo pisze:
> [...]
    > powyżej.
    >
    > Będę wdzięczny za jakąkolwiek wskazówkę, bo moja inwencja się już

    sprawdz skrypty - kiedy uzyjesz ponizej kalendarza problem juz znika.

    --
    the_foe

  • 3. Data: 2011-05-30 11:59:59
    Od: Singollo <j...@g...com>

    W dniu 2011-05-30 13:22, the_foe pisze:

    > sprawdz skrypty - kiedy uzyjesz ponizej kalendarza problem juz znika.

    U mnie tak średnio znika - tzn, kliknięcie na kalendarz odblokowuje
    selecta, ale to się łapie pod "kliknięcie gdziekolwiek": select się
    odblokowuje, a ponowne rozwinięcie, zwinięcie i próba rozwinięcia go
    blokuje.

    :(

    Singollo